Produsele electrocasnice şi electronice se află în topul preferinţelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018

Autor: Andra Stroe Postat la 06 noiembrie 2018 112 afişări

Conform unui studiu realizat de agenţia de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eşantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-işti, directori de marketing sau specialişti de marketing şi C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) şi chief financial officer (CFO), reiese că în topul preferinţelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice şi electronice.

Produsele electrocasnice şi electronice se află în topul preferinţelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018

Întrebaţi ce au în plan că cumpere anul acesta de Black Friday, majoritatea respondenţilor (52.5%) au confirmat că îşi doresc să achiziţioneze electrocasnice şi electronice. Pe locul doi se află segmentul fashion, 16.6% dintre participanţi intenţionând să cumpere haine, încălţăminte şi accesorii. Pe locul 3 se află segmentul destinat cărţilor, cu un procent de 9.1%. Iar 5.7% dintre respondenţi şi-au propus să cumpere articole de casă şi grădină şi tot 5.7% cosmetice şi produse de îngrijire personală.

Pentru 47.3% dintre respondenti, principala sursă de informare cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brand-urilor ocupă locul 2 în preferinţele participanţilor - 16.6%, urmate de comparatoarele de preţuri - 11.2%.

Cei mai multi respondenţi preferă să facă cumpărăturile în dimineaţa zilei de Black Friday. Seara ocupă locul 2 în preferinţele participanţilor, iar miezul nopţii se poziţionează pe locul 3. Cei mai puţini aleg intervalul prânzului pentru a-şi cumpăra produsele de Black Friday.

Potrivit studiului efectuat de agenţia de digital marketing adLemonade, 38.5% dintre respondenti au alocat în 2017 un buget între 500 şi 1000 lei pentru cumpărăturile de Black Friday, 31.7% dintre ei au ales să cheltuie peste 1000 lei, în timp ce 29.8% au cheltuit între 1-500 lei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
black friday,
electrocasnice,
antreprenori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.