Produsele electrocasnice şi electronice se află în topul preferinţelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018
Conform unui studiu realizat de agenţia de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eşantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-işti, directori de marketing sau specialişti de marketing şi C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) şi chief financial officer (CFO), reiese că în topul preferinţelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice şi electronice.
Întrebaţi ce au în plan că cumpere anul acesta de Black Friday, majoritatea respondenţilor (52.5%) au confirmat că îşi doresc să achiziţioneze electrocasnice şi electronice. Pe locul doi se află segmentul fashion, 16.6% dintre participanţi intenţionând să cumpere haine, încălţăminte şi accesorii. Pe locul 3 se află segmentul destinat cărţilor, cu un procent de 9.1%. Iar 5.7% dintre respondenţi şi-au propus să cumpere articole de casă şi grădină şi tot 5.7% cosmetice şi produse de îngrijire personală.
Pentru 47.3% dintre respondenti, principala sursă de informare cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brand-urilor ocupă locul 2 în preferinţele participanţilor - 16.6%, urmate de comparatoarele de preţuri - 11.2%.
Cei mai multi respondenţi preferă să facă cumpărăturile în dimineaţa zilei de Black Friday. Seara ocupă locul 2 în preferinţele participanţilor, iar miezul nopţii se poziţionează pe locul 3. Cei mai puţini aleg intervalul prânzului pentru a-şi cumpăra produsele de Black Friday.
Potrivit studiului efectuat de agenţia de digital marketing adLemonade, 38.5% dintre respondenti au alocat în 2017 un buget între 500 şi 1000 lei pentru cumpărăturile de Black Friday, 31.7% dintre ei au ales să cheltuie peste 1000 lei, în timp ce 29.8% au cheltuit între 1-500 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro