Proprietara Etic Lady’s Fashion a deschis un magazin în cel mai scump mall din România
Lanţul românesc de haine pentru femei Etic Lady’s Fashion se extinde cu al nouălea magazin, în cadrul galeriilor Feeria din centrul comercial Băneasa Shopping City.
Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 150 mp şi a presupus o investiţie de circa 120.000 euro. Brandul Etic a intrat pe piaţă acum 15 ani şi a ajuns în prezent la 9 magazine şi o cifră de afaceri de 1,1 milioane de euro.
Ideea unei afaceri cu haine i-a venit Anei-Maria Coman în perioada în care era studentă în anul I la management în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin. Antreprenoarea a început atunci, împreună cu prietenele sale, să vândă haine lucrate după după propriul gust în cadrul unor mici ateliere în piaţa Big Berceni din Bucureşti. “Când am început facultatea, îmi doream să cumpăr haine pe care la vremea respectivă nu le găseam pe piaţă, ţinând cont că marile branduri nu ajunseseră încă în România şi bugetul pe care îl aveam atunci ca studentă era mic“, îşi aminteşte Ana-Maria Coman, director general al Etic Lady’s Fashion, modul în care i-a venit ideea deschiderii unei afaceri când avea 19 ani.
Ana-Maria Coman a primit unul dintre premiile din categoria „Pariul BM pentru viitor“ în cadrul Galei CEO Awards 2014. Ea a declarat atunci că îşi propune ca în viitor, să ajungă cu magazinele sale în toate centrele comerciale din Bucureşti şi apoi din toată ţara. Până la finalul anului, proprietara Etic Lady’s Fashion intenţionează să deschidă şi un magazin online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro