Retailerul franco-belgian Cora anunţă că lansează o aplicaţie mobilă pentru shopping-ul în magazinele lanţului de retail. Ce trebuie să ştie clienţii
Cora a anunţat astăzi că lansează o aplicaţie mobilă, la 15 ani de la deschiderea primului hipermarket pe piaţa locală, potrivit unui anunţ al companiei.
Scopul acestui instrument este agregarea cardului Cora, a tichetelor de reduceri, a beneficiilor de fidelitate şi a cataloagelor retailerului într-o singură platformă.
Mai mult, instrumentul le permite clienţilor să îşi scaneze produsele la raft pentru a verifica preţurile şi le permite să îşi urmărească constant lista de cumpărături şi totalul de plată.
„Aplicaţia Cora România e un proiect născut din dorinţa echipelor noastre de a răspunde nevoilor clienţilor şi de a le înţelege şi mai mult interesele şi preferinţele în materie de shopping. Pentru livrări online, clienţii noştri au la dispoziţie platforma cora.ro. Aveam, însă, nevoie de un ajutor în magazin, un asistent la cumpărături, care să optimizeze timpul clienţilor noştri şi să îi ajute în organizarea cumpărăturilor”, declară Beatrix Gottlieb, Directorul de Marketing al Cora România.
Contactaţi de ZF, reprezentanţii Cora nu au comentat cu privire la valoarea investiţiei.
Compania susţine că, prin intermediul aplicaţiei, încă de la intrarea în magazin, clienţii pot primi notificări şi sugestii de promoţii şi produse, în funcţie de preferinţele lor. Cei care vor să meargă direct la produsul dorit au la dispoziţie funcţia de navigare pe hartă, cu ajutorul căreia pot identifica rapid locul în care se află acel produs.
Aplicaţia mobilă Cora România poate fi descărcată gratuit din Google Play şi App Store.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro