Retailerul online evomag a avut comenzi de 7 mil. euro de Black Friday 2024, în creştere cu 10% faţă de anul trecut. „Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”
Retailerul online evomag a încheiat campania de Black Friday 2024 generând comenzi totale de circa 7 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de ediţia precedentă, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.
„Campania, desfăşurată între 25 octombrie şi 11 noiembrie, a evidenţiat interesul crescut al clienţilor pentru produsele tehnologice şi soluţiile flexibile de plată, oferind în acelaşi timp companiilor o oportunitate de a investi în echipamente performante la preţuri avantajoase. Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Prahova şi Iaşi”, au spus reprezentanţii evomag.
Telefoanele mobile şi tabletele au continuat să fie cele mai căutate produse în cadrul campaniei Black Friday de anul acesta. „Popularitatea acestui segment este susţinută de disponibilitatea modelelor de top la preţuri reduse şi de posibilitatea plăţii în rate, ceea ce face produsele premium mai accesibile pentru un public mai larg.”
Pe lângă acestea, componentele PC, electrocasnicele mari şi mici, precum şi produsele din categoria casă şi grădină au fost în topul preferinţelor. „Faptul că cea mai mare comandă din acest an a inclus două telefoane de ultimă generaţie subliniază orientarea clienţilor către produse de calitate şi valoare ridicată.”
Un element distinct al acestui Black Friday a fost distribuţia mai uniformă a comenzilor pe parcursul zilei, au mai spus reprezentanţii evomag. Astfel, dacă în ediţiile trecute 70% dintre comenzi erau plasate în primele ore, anul acesta ponderea a scăzut la 50%.
„Spre deosebire de ediţiile anterioare, când majoritatea cumpărăturilor erau impulsive, clienţii au adoptat o abordare mai strategică, analizând mai bine reducerile şi planificând achiziţiile. Această tendinţă poate fi legată de o maturizare a pieţei şi de disponibilitatea mai mare a produselor în stoc.”
De asemenea, plata în rate a devenit o opţiune preferată pentru tot mai mulţi clienţi, numărul acestora dublându-se faţă de anul trecut. Ponderea totală a comenzilor achitate în rate a crescut la 28%, faţă de 21% în 2023. „Soluţiile BNPL (Buy Now, Pay Later) au contribuit cu 16% din totalul vânzărilor, confirmând tendinţa de a prioritiza flexibilitatea financiară în procesul de achiziţie.”
Livrarea la lockerele easybox, FanBox şi Ship & Go a fost opţiunea aleasă pentru 68% dintre comenzi. „În contrast, livrările rapide prin platforme precum Glovo, Bringo şi Tazz au reprezentat doar 2% din totalul comenzilor, fiind utilizate mai ales pentru produse urgente sau de dimensiuni mici.”
Segmentul corporate a reprezentat circa 30% din totalul comenzilor, în creştere faţă de anul trecut. „Acest avans este susţinut de achiziţiile semnificative de telefoane mobile, laptopuri şi alte echipamente necesare pentru optimizarea activităţilor de business. Companiile au demonstrat o orientare către produse de calitate, care să susţină atât activitatea operaţională, cât şi eficienţa angajaţilor.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro