Retailerul românesc FashionUP a cumpărat un magazin online din Italia

Autor: Ioana Matei Postat la 13 noiembrie 2017 530 afişări

Retailerul online de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii FashionUP a cumpărat la începutul anului site-ul PiuStyle.com, care va fi varianta pentru piaţa italiană a FashionUP, potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei.

Retailerul românesc FashionUP a cumpărat un magazin online din Italia

PiuStyle.com este operat de către o companie înregistrată în Torino, dar suportul tehnic, activităţile specifice de call-center şi marketing vor fi coordonate de la sediul central din România. În Italia se vor desfăşura operaţiunile logistice, administrativ-financiare şi legale.

“Este o provocare să intrăm pe piaţa din Italia, mai ales pentru că este de 15 ori mai mare decât cea din România: ultimele estimări ale pieţei online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pe 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, a declarat Alin Stanciu, fondator şi CEO FashionUP.

În prezent, pe site-ul PiuStyle sunt disponibile 10.000 de produse urmând ca, până la sfârşitul anului, să fie adăugate şi restul de 60.000 de produse deja prezente în oferta FashionUP.

Potrivit reprezentanţilor companiei, extinderea pe piaţa din Italia va facilita, de asemenea, accesul către noi furnizori şi diversificarea portofoliului de branduri. “De-a lungul timpului, am explorat posibile parteneriate cu diverşi furnizori internaţionali, care n-au fost deosebit de încântaţi de acoperirea strict regională a FashionUP. Deschiderea operaţiunilor într-o piaţă occidentală foarte mare ne va da mai multă putere de negociere în faţa furnizorilor şi, cu siguranţă, va creşte varietatea de produse disponibile pe FashionUP”, a completat Alin Stanciu.

Platforma FashionUP activează de opt ani pe piaţa din România. La doi ani de la debut, a deschis o reprezentanţă în Bulgaria, urmată în 2016 de preluarea operaţiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria şi Ungaria. În acest moment, compania activează pe patru pieţe internaţionale, Italia fiind cea mai recent adăugată pe listă.

“Studiem şi potenţialul altor pieţe, dar în 2018 ne concentrăm pe cele patru pieţe existente. Platforma FashionUP e multi-currency şi multi-language, aşa că localizarea ei nu este o problemă”, a declarat Alin Stanciu în legătură cu perspectivele de continuare a extinderii internaţionale.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.