România începe să "exporte" animatori pentru copii pe litoralul grecesc
Copiii turiştilor români care merg în vacanţe pe litoral în străinătate se plictisesc de multe ori, pentru că nu înţeleg limba engleză şi nu participă la jocuri, motiv pentru care agenţiile de turism româneşti încep să trimită animatori români peste graniţe.
"Am dezvoltat în ultimii ani o echipă de entertainment pentru copiii turiştilor, care să-i ţină ocupaţi întreaga zi, iar părinţii să se poată relaxa în concedii. Acum avem o echipă de 20 de animatori pregătiţi în ultimii patru ani atât în ţară, cât şi în străinătate, iar din acest an vom exporta conceptul şi la unele hoteluri din afara ţării, unde avem turişti", a declarat agenţiei MEDIAFAX Marius Usturoiu, proprietarul agenţiei de turism Mareea şi al firmei hoteliere Mareea Hotels, care administrează complexul all inclusive Family Club Mercur-Minerva din Mamaia.
Usturoiu a constatat, în urma unui studiu realizat pe turiştii din ultimii cinci ani, că de multe ori copiii români care nu ştiu engleză se plictisesc în vacanţele pe care le fac cu părinţii în străinătate, neînţelegând limba în care se desfăşoară jocurile.
Într-o primă etapă, Mareea Hotels va trimite din acest an zece animatori la zece hoteluri din insulele greceşti, sunt cazaţi, în fiecare serie, 50-60 de copii din România. Animatorii se vor integra în echipa de animaţie a resortului respectiv şi vor interacţiona cu copiii români, antrenându-i în limba română în diverse jocuri şi concursuri pe plajă.
Mareea Hoteles are cereri pentru animatori şi de la hoteluri all inclusive de pe litoralul românesc, care vor să-şi externalizeze serviciile de animaţie. În acest an, firma va trimite trei animatori şi la trei hoteluri de pe litoralul românesc.
"Ne gândim să extindem echipa de animatori şi să trimitem şi în Spania şi Turcia. În Bulgaria nu extindem acest proiect, pentru că suntem în competiţie directă cu litoralul bulgăresc şi vrem să-i facem pe turiştii români să se reîntoarcă pe litoralul nostru. Anul trecut, 30% din clienţii complexului all inclusive Mercur-Minerva din Mamaia, pe care îl administrăm, au fost români care în anii anteriori mergeau pe litoralul bulgăresc, şi printre argumentele care i-au făcut să se întoarcă a fost, alături de calitatea serviciilor şi a mâncării, animaţia în limba română", a spus Usturoiu.
El a explicat că atât în România, cât şi în hotelurile din Grecia, unde trimite animatori, părinţii copiiilor nu plătesc în plus pentru animaţie.
Marius Usturoiu apreciază că după 20 iunie, când încep vacanţele şcolare, mai mult de două treimi din turiştii de la all-incluisive, atât din ţară, cât şi din străinătate, sunt părinţi cu copii.
Divizia de entertainment a fost înfiinţată în urmă cu patru ani de Mareea Hotels şi este condusă de managerul executiv al companiei, Elena Usturoiu, şi în primii trei ani a asigurat animaţia doar pentru hotelurile din portofoliu.
Mareea este una dintre primele zece agenţii din România după volumul vânzărilor, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 17 milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent.
Mareea Hotels, care administrează complexul all inclusive Family Club Mercur-Minerva din Mamaia şi hotelul Rozmarin din Predeal, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro