Romanii nu mai au bani de vacante, dar se duc la film. Cinematografele au dat lovitura in 2010
Audienta retelei de cinematografe Cinema City Romania a crescut cu peste 100% in 2010
Reteaua Cinema City Romania, al carei spatiu publicitar este gestionat de regia New Age Media Romania, a inregistrat o audienta in crestere cu peste 100% in 2010, comparativ cu anul precedent. Mai mult de trei milioane de bilete au fost vandute in multiplexurile Cinema City in 2010, dupa ce, in 2009, audienta inregistrata in retea a fost de 1,53 de milioane de spectatori.
"Evolutia spectaculoasa a audientei Cinema City dovedeste faptul ca apetitul publicului din Romania pentru mersul la film este conditionat de infrastructura. Dezvoltarea continua a retelei, precum si avantajele oferite de acest canal de comunicare au determinat din ce in ce mai multi cumparatori de publicitate sa includa cinema-urile noastre in desfasurarea campaniilor lor, unii dintre ei creand anul trecut chiar reclame in format 3D, pentru prima data in tara noastra", spune Raluca Demetriade, director de vanzari al New Age Media Romania.
Reteaua din portofoliul New Age Media acopera in prezent opt dintre cele mai importante orase romanesti - Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Bacau, Pitesti, Arad si Baia Mare - cu un numar de 88 de ecrane care reprezinta 59% din salile cinematografelor de tip multiplex din Romania.O crestere de 11,1% a audientei a fost realizata la nivelul intregului grup, totalul biletelor vandute in cele sase tari in care Cinema City activeaza urcand de la 27,4 milioane in 2009, la 30,5 milioane in 2010.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro