Romtelecom şi Cosmote îşi vor schimba denumirea legală şi vor acţiona sub brandul Telekom Romania

Autor: Adrian Dumitrache Postat la 14 august 2014 109 afişări

Romtelecom şi Cosmote România îşi vor schima denumirea legală în Telekom Romania Communications, respectiv Telekom Romania Mobile Communications şi vor activa, începând cu jumătatea lunii septembrie, sub brandul Telekom Romania.

"Ca urmare a deciziilor adunărilor generale ale acţionarilor ale fiecărei companii, Romtelecom şi Cosmote România anunţă noile denumiri oficiale. Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi Cosmote România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom Romania, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (în loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA)", se arată într-un comunicat comun al celor doi operatori.

Cei doi operatori români sunt controlaţi de grupul elen OTE. La rândul său, OTE este controlat de grupul german Deutsche Telekom, care deţine 40% din acţiuni.

Pentru a pune în practică schimbările implicate de noul brand comun, peste 2.000 de persoane lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.

Potrivit datelor din comunicat, un număr de 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime în acest an, în linie cu identitatea şi grafica noului brand.

"Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom", se menţionează în comunicat.

De asemenea, cei doi operatori vor avea un singur call centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.

Romtelecom este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicaţii. Acţionari sunt grupul elen OTE - 54,01% şi Ministerul pentru Societatea Informaţională - 44,99%.

Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, în scădere cu 1,6% faţă de 2012.

Profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul întregului an, în scădere cu 11,1% comparativ cu 2012.

Cosmote România este al treilea jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, după Orange România şi Vodafone România.

În 2013, veniturile au scăzut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro.

Profitul operaţional pro forma înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus faţă de 2012.

Operatorul mobil are ca acţionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group - 70% şi Romtelecom - 30%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ROMTELECOM,
COSMOTE,
BRAND
/actualitate/romtelecom-si-cosmote-isi-vor-schimba-denumirea-legala-si-vor-actiona-sub-brandul-telekom-romania-13091702
13091702
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.