Producătorul jocului Candy Crush a înregistrat vânzări mai mici după scăderea numărului de jucători
Producătorul jocului video Candy Crush Saga a anunţat că vânzările din al doilea trimiestru au scăzut mai mult decât au anticipat analiştii, întrucât numărul jucătorilor a fost mai mic, iar jocurile nou create nu au atras suficient de mulţi utilizatori.
"Candy Crush a scăzut mai mult decât ne aşteptam în al doilea trimestru", a declarat Riccardo Zacconi, directorul general al companiei King Digital Entertainment, informează Bloomberg.
Suma totală pe care utilizatorii au cheltuit-o pentru achiziţionarea de "produse" virtuale, care este indicatorul pentru veniturile companiei, a scăzut cu 5% în al doilea trimestru faţă de primele trei luni ale anului, de la 641,1 milioane de dolari la 611 milioane de dolari, potrivit Reuters.
Pe de altă parte, King lucrează la extinderea gamei sale de jocuri, prin dezvoltarea unora noi, cum ar fi Pyramid Solitaire Saga. Compania încearcă astfel să evite situaţia prin care a trecut competitorul său Zynga, ale cărui venituri au fost afectate de declinul jocului FarmVille.
Cu toate acestea, rezultatele nu sunt cele anticipate de King. "Jocurile noastre non-Candy Crush nu au devenit atât de populare pe cât ne aşteptam, astfel că nu au contrabalansat declinul înregistrat de Candy Crush", a spus Zacconi.
Acţiunile companiei au scăzut cu 19% începând din luna martie, când King a fost listată la bursa de la New York.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro