Romtelecom trece pe locul 2 pe TV
Romtelecom a trecut pe locul doi pe piata locala de servicii TV, devansandu-i pe americanii de la UPC, dupa ce fostul monopol din telefonia fixa a cumparat cei aproape 80.000 de clienti pe televiziune prin satelit ai companiei Digital Cable Systems (AKTA).
Cu cei 80.000 de clienti ai AKTA, operator controlat de fondul american AIG, Romtelecom ajunge la aproximativ 1,22 milioane de clienti pe TV, fata de cei aproximativ 1,15 milioane cat are UPC. Americanii de la UPC pierd astfel in Romania si locul doi pe piata TV, dupa ce in vara lui 2008 cedasera in fata RCS si pozitia de lider pe cablu TV.
Companiile nu au precizat valoarea tranzactiei, insa - la un pret pe abonat de 80 de euro, acceptat de Romtelecom la inceputul acestei luni pentru preluarea altui operator - Boom TV, AIG ar incasa 6,4 mil. euro.
Romtelecom a revenit pe piata TV in noiembrie 2006, prin platforma de televiziune prin satelit Dolce, insa pasul decisiv in depasirea UPC a fost lansarea in 2008 a propriei companii de cablu (NextGen) si cele peste 12 achizitii din ultimii doi ani, conduse din umbra de fostul director comercial al RCS&RDS Ovidiu Ghiman, in prezent unul dintre strategii companiei de telefonie fixa.
Romtelecom, companie controlata de grupurile OTE (Grecia) si Deutsche Telekom (Germania), ramane insa la o mare distanta pe piata TV de compania locala RCS&RDS, care, potrivit estimarilor de pe piata, are in prezent cel putin 3 milioane de clienti pe piata serviciiilor TV cu plata.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro