Samsung cere scuze clienţilor din China pentru defecţiuni la smartphone-urile Galaxy S şi Note

Postat la 24 octombrie 2013 48 afişări

Samsung a prezentat scuze clienţilor din China pentru numărul mare de smarthpone-uri Galaxy S şi Note care funcţionează necorespunzător din cauza cipurilor defecte, după ce grupul sud-coreean a fost criticat în această săptămână la televiziunea publică din această ţară.

Samsung cere scuze clienţilor din China pentru defecţiuni la smartphone-urile Galaxy S şi Note

 Grupul, cel mai mare producător de telefoane mobile la nivel mondial, a anunţat că va oferi servicii gratuite de întreţinere a aparatelor, în conformitate cu legislaţia chineză, pentru şapte modele menţionate în emisiunea de televiziune "Economic Half-Hour" de la televiziunea publică, CCTV, relatează Bloomberg.

Totodată, garanţia pentru telefoanele fabricate înainte de 30 noiembrie 2012 va fi prelungită cu un an, conform unui comunicat postat pe pagina de Internet a Samsung din China.

Potrivit emisiunii TV, telefoanele Galaxy S şi Note se blochează şi de 30 de ori pe zi din cauza cipurilor.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/samsung-cere-scuze-clientilor-din-china-pentru-defectiuni-la-smartphone-urile-galaxy-s-si-note-11554470
11554470
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.