Samsung cere scuze clienţilor din China pentru defecţiuni la smartphone-urile Galaxy S şi Note
Samsung a prezentat scuze clienţilor din China pentru numărul mare de smarthpone-uri Galaxy S şi Note care funcţionează necorespunzător din cauza cipurilor defecte, după ce grupul sud-coreean a fost criticat în această săptămână la televiziunea publică din această ţară.
Grupul, cel mai mare producător de telefoane mobile la nivel mondial, a anunţat că va oferi servicii gratuite de întreţinere a aparatelor, în conformitate cu legislaţia chineză, pentru şapte modele menţionate în emisiunea de televiziune "Economic Half-Hour" de la televiziunea publică, CCTV, relatează Bloomberg.
Totodată, garanţia pentru telefoanele fabricate înainte de 30 noiembrie 2012 va fi prelungită cu un an, conform unui comunicat postat pe pagina de Internet a Samsung din China.
Potrivit emisiunii TV, telefoanele Galaxy S şi Note se blochează şi de 30 de ori pe zi din cauza cipurilor.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro