Schimbarea la faţă a Rompetrol: cum ar putea arăta toate benzinăriile companiei în doi ani de zile?
Benzinăria Rompetrol din Mogoşoaia s-a transformat de ceva vreme într-un laborator în mărime naturală unde al doilea cel mai mare jucător din piaţa de carburanţi locală experimentează modul în care ar trebui să arate în viitor punctele de alimentare ale grupului petrolier. Când conceptul va fi definitivat, schimbarea se va aplica la nivelul întregii reţele şi va include şi cele 150 de noi benzinării pe care Rompetrol la va deschide în România în termen de cinci ani de zile.
"În România încercăm o reîmprospătare a elementelor vizuale. Nu este niciun secret că am ales benzinăria de la Mogoşoaia care este ca un laborator de lucru. Este un laborator de lucru în mărime naturală. Nu am ajuns la o concluzie privind modul final în care ar trebui să arate rebrandingul staţiilor Rompetrol. Vrem să schimbăm ambianţa, vrem altă combinaţie a culorilor, un mod diferit de comunicare a preţu rilor şi serviciilor. Îm prospătare, nu schimbare. Odată identificat, conceptul va fi aplicat la nivelul în tregii reţele Rom petrol. Dacă se va ajunge la concluzie, proiectul va fi implemetat în următorii 2-3 ani la nivelul întregii reţele", spune Titov Buzescu, consilierul directorului general al grupului Rompetrol.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro