După ce au obţinut plafonarea tarifelor, transportatorii nu mai au unde să încheie poliţele RCA
Problemele transportatorilor nu s-au încheiat odată cu câştigarea luptei împotriva firmelor de asigurare şi impunerea unui tarif maxim pentru poliţa auto obligatorie (RCA), noua provocare reprezentând încheierea efectivă a poliţei. Astfel, de la jumătatea lunii octombrie, momentul intrării în vigoare a tarifelor plafonate la maximum 7.534 lei, firmele de transport au mari dificultăţi în a achiziţiona o poliţă RCA, în condiţiile în care mulţi asigurători refuză să le preia în asigurare.
„Sunt companii care evită să emită poliţele. Unele cer mai multe informaţii despre şoferi şi întârzie astfel durata de emitere, altele pur şi simplu refuză să vină cu o ofertă la solicitarea brokerilor, iar unele şi-au redus programul de emitere a poliţelor în cazul transportatorilor“, explică Viorel Vasile, managing partner al Safety Broker, cel mai mare broker de retail din piaţa locală.
Problemele actuale din piaţă nu sunt necunoscute de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), unde au ajuns şi plângeri în acest sens.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro