Şeful companiei care a decis să reducă săptămâna de lucru la patru zile: "Toată lumea are liber luni; am păstrat salariile chiar dacă am trecut la săptămâna de 4 zile"
Toţi cei 15 angajaţi ai agenţiei de marketing online WebDigital vor avea liber şi în zilele de luni, dar vor primi în continuare acelaşi salariu - ca parte a unui proiect-pilot de reducere a săptămânii de lucru de la 5 la 4 zile derulat de companie din luna august până la finele acestui an.
„Nu e genul de proiect pe care să îl poţi face în orice industrie şi nu e genul de decizie pe care să o iei dacă nu ai instrumente de măsurare a activităţii, a eficienţei personalului“, spune Ionuţ Munteanu, şeful agenţiei de marketing WebDigital despre decizia care a atras atenţia instantaneu la nivel naţional asupra companiei care administrează bugete de publicitate de peste 2 mil. euro pe an pentru aproximativ 100 de clienţi în reţelele Facebook, Google sau LinkedIN.
Cum s-a făcut tehnic trecerea la noul program de lucru? „Colegii de la HR au avut nişte probleme, pentru că iniţial nu ştiau ce să treacă în REVISAL (n. red. - aplicaţia prin care Inspecţia Muncii menţine un registru de evidenţă al salariaţilor din economie). Până la urmă am găsit soluţia de a trece la un program parţial de lucru de 32 de ore“, a spus Munteanu. Salariile au fost păstrate la acelaşi nivel, chiar dacă numărul de ore lucrate a scăzut. „Au fost discuţii în legătură cu acest subiect, dar am decis să păstrăm salariile intacte. Practic, noi am mărit salariile.“
Citiţi continuarea pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro