Selly a fost desemnat cel mai influent influencer din România. Vedeţi ce a spus la ZF Live şi vedeţi de cine are cel mai mult nevoie în companie, pentru care oferă 2.000-3.000 de euro net pe lună
Andrei Şelaru, alias Selly, este un vlogger şi antreprenor român, care a pornit de la a face filmări şi conţinut pentru canalul său de YouTube la doar 10-11 ani, iar acum, la 22 de ani, ajunge să încaseze între 3.000 şi 100.000 de euro pentru o colaborare cu diverse branduri în online.
♦ „Campaniile de imagine sunt doar o parte din businessul meu, dar în paralel mă ocup şi cu producţia de filme şi festivaluri. Nu mă bazez doar pe imaginea mea“ ♦ În spatele imaginii pe care Selly a creat-o se află o întreagă echipă de producţie ♦ Selly Media Network, firma pe care el a înfiinţat-o, are o echipă permanentă de circa 7-8 persoane, însă funcţionează şi cu un număr mare de colaboratori ♦ Creatorul de conţinut are atât campanii de awareness, cât şi campanii targetate pe conversie directă.
Andrei Şelaru, alias Selly, este un vlogger şi antreprenor, desemnat recent cel mai cunoscut influencer din România, care a pornit de la a face filmări şi conţinut pentru canalul său de YouTube la doar 10-11 ani, iar acum, la 22 de ani, ajunge să încaseze între 3.000 şi 100.000 de euro pentru o colaborare cu diverse branduri în online.
Campaniile de imagine, spune el, sunt doar o parte din businessul său, dar în paralel acesta se ocupă şi cu producţia de filme şi festivaluri.
„Businessul meu de imagine este un business foarte dinamic, care s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani. Avem show-uri în prezent care au un nivel de producţie comparabil cu show-urile de televiziune. Mizăm pe ideea că poţi face conţinut disponibil gratuit şi credem că este un model care va fi din ce în ce mai profitabil. Avem colaborări care încep de la 3.000-3.500 de euro, dar avem şi contracte mari, de 100.000 de euro. Însă, nu mă bazez doar pe imaginea mea. Imaginea mea este doar un segment dintr-un business mult mai amplu. Sunt cofondator în două festivaluri de muzică urbană, printre care şi Beach Please, care va avea anul acesta un trafic de 160.000 de persoane“, a spus Selly în timpul emisiunii online de business ZF Live.
Selly Media Network, firma pe care el a înfiinţat-o, are o echipă permanentă de circa 7-8 persoane, însă funcţionează şi cu un număr mare de colaboratori.
În prezent, el caută angajaţi pe partea de financiar, dar şi pe zona de editare. Un CFO, spune acesta, ar primi un salariu de 2.000-3.000 de euro în cadrul companiei sale.
Compania deţinută de Andrei Şelarul vinde imagine, adică o formulă care oferă partea lui de imagine şi care vine la pachet cu credibilitatea şi publicul acestuia, dar şi cu zona de influencer.
De-a lungul timpului, Selly a realizat campanii pentru universităţi private, dar şi pentru produse de consum, cum ar fi biscuiţii Poieni.
„Facem campanii de awareness, dar şi campanii targetate pe conversie directă. Vedem că din ce în ce mai multe branduri au o abordare long term. În zona de banking, de pildă, campaniile merg tot mai mult spre publicul tânăr, care poate încă nu foloseşte acele servicii, dar care trebuie educat”, a explicat el.
Până în prezent, Selly spune că nu şi-a asociat imaginea cu niciun produs pe bază de tutun, deoarece acest lucru nu ar fi etic, el având un public format în proporţie de 40% din minori.
Însă, două dintre segmentele pe care ar vrea să intre sunt segmentul de site-uri cu anunţuri de joburi, despre care crede că ar fi un real succes, şi segmentul de servicii de telecomunicaţii.
Vlogger-ul afirmă că românii sunt un public de impuls şi sunt în continuare foarte price sensitive.
Mai exact, explică el, dacă românul ştie că un produs este la acelaşi preţ şi azi, şi peste câteva luni, cu siguranţă nu se va grăbi să îl cumpere, însă dacă acesta are o reducere aplicată doar timp de câteva ore, acest lucru va duce cu siguranţă la o creştere a vânzărilor pentru acel produs.
Andrei Şelaru îşi doreşte să se extindă în zona de business pe sectoarele de media, divertisment şi IT. El spune că nu se va baza doar pe imaginea lui în următorii 10, 20 sau 30 de ani, întrucât în acest domeniu există riscul ca influencerii să se plafoneze şi să nu mai aibă acelaşi succes.
„Nu poţi paria că îţi vei păstra imaginea la acelaşi nivel şi peste 20 sau 30 de ani. Poţi ajunge la un nivel peste care nu poţi să mai creşti. În viitor, cred că mulţi dintre influenceri vor înfiinţa businessuri proprii sau vor face asocieri, cum se întâmplă deja în SUA.”
Selly a fost întotdeauna pasionat de a filma tot ceea ce îl înconjoară, fără a şti că va ajunge să facă un business din crearea de conţinut.
Deşi în orice business este nevoie de muncă şi perseverenţă, el spune că în cazul său a contat foarte mult şi norocul şi timingul potrivit. „Am avut norocul de începe de la o vârstă foarte fragedă şi în perioada când YouTube-ul era la T0”, spune el.
Dacă nu ar fi început un business în acest domeniu, el spune că ar fi activat, cel mai probabil, în media sau IT.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro