Sibienii de la Smart Bill au lansat prima aplicaţie de contabilitate online pentru antreprenori
Smart Bill a lansat SmartBill Conta, prima aplicaţie de contabilitate online care face legătura în timp real între antreprenori şi experţii contabili, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.
Programul a fost prezentat iniţial în anul 2017, în faţa unei audienţe formată din peste 400 de experţi în domeniu, iar până în prezent, aplicaţia a fost testată şi utilizată de peste 500 de companii din România în versiunea “private beta”.
“Am ţinut cont de feedback-ul contabililor şi am inclus în SmartBill Conta principalele cereri ale acestora, inclusiv un modul de salarii care generează şi mult prea celebra declaraţie D112. SmartBill Conta este o aplicaţie aşteptată de mii de companii, acum suntem în faţa unei versiuni care satisface cele mai multe nevoi, însă munca noastră nu se opreşte aici. Avem în plan o multitudine de optimizări şi integrări care vor uşura enorm munca antreprenorilor şi contabililor, estimăm că va reduce cu 50% munca manuală”, a declarat Alexandru Leca, Project Manager SmartBill Conta.
Programul acoperă principalele fluxuri contabile, iar toate rapoartele disponibile sunt structurate astfel încât să fie uşor de înţeles şi analizat. Printre funcţionalităţile care diferenţiază SmartBill Conta de alte programe de contabilitate se numără prelucrarea automată a documentelor de la clienţii care folosesc deja SmartBill, dar şi prelucrarea semi-automată a extraselor de cont de la principalele bănci. Firmele de contabilitate au acces 100% gratuit la aplicaţia Smart Bill Conta.
“Viziunea noastră este ca SmartBill o să devină un ecosistem care să elimine munca manuală, aducând câştiguri majore de timp, bani şi oportunitate firmelor din România, iar SmartBill Conta este cel mai important în această direcţie. Spre exemplu, o vânzare lansată într-un magazin online sau într-unul fizic poate genera factura şi scădea gestiunea automat şi mai mult, va ajunge în timp real la contabilitate. O altă facilitate cheie este importul extraselor de cont din bancă şi reconcilierea semi-automată a încasărilor şi plăţilor, care scuteşte foarte mult timp atât în cadrul firmei client cât şi la firma de contabilitate”, a declarat Radu Hasan, CEO Smart Bill
SmartBill Conta rulează pe serverele Amazon Web Services, cel mai important furnizor de infrastructură Cloud din lume, aşadar datele utilizatorilor sunt permanent în siguranţă. Aplicaţia are cerinţe minime de instalare, utilizatorii având nevoie doar de un computer şi acces la internet pentru a demara activitatea.
Serviciile Smart Bill sunt utilizate, în prezent, de peste 55.000 de clienţi, de la PFA-uri, la companii mici şi mijlocii, şi până la multinaţionale, din toate sectoarele de business, precum servicii şi comerţ. Peste 2 milioane de facturi sunt emise lunar, cu o valoare de peste 2 miliarde de euro pe an.
Dezvoltat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan şi Mircea Căpăţînă, Smart Bill este în prezent cel mai utilizat şi cel mai apreciat program de Gestiune şi Facturare de pe piaţa din România, cu peste 55.000 de clienţi, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei.
Smart Bill se adresează unei plaje mari de clienţi, de la PFA-uri, companii mici şi mijlocii, şi până la multinaţionale, din toate domeniile de business. Prin intermediul Smart Bill se emit lunar peste 2.000.000 de facturi şi se facturează peste 2 miliarde de euro anual.
În 2016, Smart Bill a beneficiat de o investiţie de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiţii Catalyst Romania şi Gecad Group, care au preluat printr-o operaţiune de majorare de capital peste 30% din acţiunile firmei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro