Sodexo a emis până în prezent peste 3 miliarde de vouchere
De când a intrat pe piaţa locală în urmă cu cu 20 de ani, Sodexo România a emis până în prezent peste 3,1 de miliarde de vouchere. În 2017, Sodexo România a furnizat tichete de masă pentru aproximativ 1,5 de milioane de consumatori, iar investiţiile în digitizarea soluţiilor şi în diversificarea gamei de produse au generat o creştere a cifrei de afaceri cu 27% comparativ cu anul precedent.
În 2017, Sodexo a investit în startup-ul românesc Benefit Seven, cel mai mare furnizor de abonamente pentru petrecerea timpului liber şi sport dedicate angajaţilor. „Oamenii sunt interesaţi de oportunităţile de dezvoltare personală, iar participarea la evenimente culturale este unul dintre interesele tinerilor”, a declarat Sven Marinus, country CEO Sodexo benefits and rewards Romania.
În medie, salariaţii români primesc între unul şi două beneficii extra-salariale, iar cel mai des oferite sunt tichetele de masă şi tichetele cadou. Angajaţii preferă să primească voucherele în format digital, deoarece sunt mai uşor de utilizat şi au un control mai bun asupra cheltuielilor. Aplicaţia Sodexo Card a fost instalată deja de jumătate din clienţii Sodexo. Primul beneficiu care este oferit 100% în format digital este 7card, iar 50% din voucherele de masă sunt utilizate, de asemenea, în format digital.
Sodexo şi-a consolidat prezenţa în România şi a dezvoltat o reţea de peste 67.000 de parteneri afiliaţi, dintre care peste 10.000 sunt prezenţi şi în zona rurală. Astfel, utilizatorii au acces la produse şi servicii, indiferent de zona geografică în care se află şi sunt stimulate afacerile comercianţilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro