Spot 3D pentru cei 129.000 de fani de pe Facebook ai mărcii Ursus
Ursus a lansat de 1 decembrie o campanie tematică ce conţine un nou spot, prima reclamă 3D de pe Facebook a unui produs românesc şi o aplicaţie unică pe Facebook.
"Pentru această campanie am plecat de la ADN-ul Ursus, o marcă mândră de originea ei românească şi care priveşte permanent în viitor. Totodată, parte din ADN-ul nostru este şi misiunea noastră, de a promova valorile româneşti de azi şi de mâine, care ne definesc şi ne desăvârşesc. Această misiune se regăseşte în toate campaniile noastre importante.
Fie că este vorba de sponsorizarea TIFF, în care susţinem Cinematograful românesc, sau de URSUS Evolution, campania ce susţine noul val de muzicieni români, ori de noua campanie tematică, care îşi doreşte să promoveze motivele de mândrie naţională, toate acestea au pornit din dorinţa noastră de a construi ceea ce putem denumi "România Progresivă". Ne bucurăm că în acest moment, tot mai multe mărci româneşti au ales să adere la un astfel de discurs" declară Mihai Bonca, senior brand manager Ursus.
Răzvan Căpănescu, creative director Publicis, explică sursele de inspiraţie din spatele campaniei: "URSUS este o marcă în care mândria de a fi român a vorbit puternic dintotdeauna, astfel încât ideea unei campanii în care vorbim despre România este pur şi simplu firească. Însă nu puteam să o facem oricum - românii răspund negativ la patriotisme sforăitoare şi goale - şi pe bună dreptate.
Am găsit o asemănare puternică, poate deloc întâmplătoare între destinul românesc şi Ursus. Ambele înseamnă o experienţă intensă. Viaţa românului oscilează aproape în fiecare zi între prăpăstii adânci şi vârfuri foarte înalte. Românii pot fi oricum, numai plictisitori nu. Trăiesc totul foarte intens, poate forţaţi de împrejurări, poate pentru că au acest lucru încriptat genetic. Drept urmare, fiindcă cel mai des viaţa românului stă sub semnul paradoxului, cel mai recent spot Ursus prezintă o serie de paradoxuri româneşti - dintr-o mulţime de puncte de vedere: istoric, cultural, ştiinţific, economic şi social".
Noua campanie tematică a venit şi cu două surprize pentru cei peste 129.000 de fani Ursus de pe Facebook: prima reclamă 3D a unui brand românesc şi o aplicaţie specială, dedicată zilei de 1 decembrie. Timp de o zi întreagă, peste 8.000 de prieteni ai mărcii au putut ciocni o bere virtuală în "Piaţa Ursus".
Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine trei fabrici de bere în Timişoara, Buzău şi Braşov si o minifacilitate de producţie în Cluj. Compania are peste 1.300 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro