Start-up-ul local Naratix la 9 luni de la lansarea roboţilor AI pentru e-commerce: Platforma noastră a procesat peste 500.000 de produse
Naratix, un start-up românesc specializat în roboţi AI pentru e-commerce, a procesat în nouă luni de la lansarea pe piaţă peste 500.000 de produse ale magazinelor online prin intermediul soluţiilor sale, conform unui anunţ al companiei. Start-up-ul a integrat soluţiile sale în platforme de e-commerce folosite la nivel global precum VTEX, WooCommerce, Shopify şi Shopware.
Naratix, un start-up românesc specializat în roboţi AI pentru e-commerce, a procesat în nouă luni de la lansarea pe piaţă peste 500.000 de produse ale magazinelor online prin intermediul soluţiilor sale, conform unui anunţ al companiei. Start-up-ul a integrat soluţiile sale în platforme de e-commerce folosite la nivel global precum VTEX, WooCommerce, Shopify şi Shopware. Astfel, Naratix a ajuns la clienţi din peste 30 de ţări, de pe 4 continente, după cum susţin reprezentanţii start-up-ului. În primăvara acestui an, ţinta start-up-ului era de a ajunge la 2.500 de clienţi până la finalul anului, însă acum reprezentanţii Naratix nu au oferit informaţii exacte privind numărul actual de clienţi.
„Suntem surprinşi de impactul considerabil pe care soluţia Dynamo îl generează atât pentru clienţii enterprise, cât şi pentru magazinele de dimensiuni medii. Odată ce reuşim să soluţionăm provocările legate de datele fundamentale (atribute, filtre, imagini, preţuri monitorizate şi descrieri), observăm îmbunătăţiri semnificative la nivelul tuturor sistemelor magazinului. Motorul de căutare livrează rezultate mai relevante, recomandările de produse devin semnificativ mai precise, ratele de conversie cresc, iar o gamă largă de indicatori de performanţă (KPI) este influenţată pozitiv", a declarat Cristi Orăşanu, cofondator al Naratix.
Start-up-ul a dezvoltat cinci roboţi AI numiţi Nara, Dynamo, Gina, Grant şi Julie - care ajută la optimizarea cataloagelor de produse, reducerea ratei de retur şi pot creşte media comenzilor online cu până la 30%, potrivit Naratix. Aceştia automatizează o serie de procese manuale – de la descrierea produselor de pe site şi până la consultanţă de vânzări, programări sau promovare online, îmbunătăţind eficienţa operaţională a magazinelor online.
Roboţii AI Naratix au fost lansaţi la începutul acestui an, start-up-ul fiind fondat de Cristi Orăşanu, Marius Drenea, Cristian Avram, Vladin Grebeniţa, Orăşanu Alina şi Stelian Mustea. Investiţia iniţială s-a situat la circa 350.000 de euro.
Naratix a stabilit până acum parteneriate în ţări precum SUA, Franţa, Germania, Olanda, Polonia, Bulgaria, Emiratele Arabe Unite şi Hong Kong.
Pe plan local, Naratix colaborează cu TBI Bank, Banca Transilvania, ContentSpeed, Gomag, GPeC, The Marketer şi Ecommerce 24/7.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro