STS: Linie telefonică de asistenţă psihologică, lansată pentru persoanele afectate de COVID-19

Autor: Otilia Serescu Postat la 08 mai 2020 56 afişări

STS: Linie telefonică de asistenţă psihologică, lansată pentru persoanele afectate de COVID-19

STS, alături de Emotional Intelligence Research Association (EmIRA), a lansat Linia de Consiliere Psihologică şi Suport Emoţional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum şi pentru persoane afectate de epidemia de COVID-19.

Linia telefonică este funcţională începând de vineri şi poate fi apelată din orice reţea la numărul 021.9696, anunţă Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS).

„Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestaţi şi specializaţi în consiliere-suport şi gestionarea situaţiilor de viaţă stresante, afiliaţi EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient şi punctual în situaţii de asemenea natură. În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluţia de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscrişi pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcţionalitatea în condiţii optime şi asigură mentenanţa serviciului apelabil din orice reţea telefonică mobilă sau fixă”; precizează STS.

Telekom România contribuie prin asigurarea infrastructurii de comunicaţii, aparatelor telefonice şi a numărului scurt 021.9696, precum şi prin suportarea costului aferent abonamentelor voluntarilor din acest proiect, arată sursa citată.

Linia de Consiliere Psihologică şi Suport Emoţional are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniştite în legătură cu situaţia creată de pandemia de coronavirus. Apelanţilor li se va asigura confidenţialitatea convorbirilor şi a identităţii, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel, conform STS.

„Este o datorie de onoare pentru Serviciul de Telecomunicaţii Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială şi, în acelaşi timp, o oportunitate de a exploata resursele şi expertiza în comunicaţii, pentru a ajuta cetăţenii. Suntem deschişi să venim în sprijinul tuturor partenerilor noştri atunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm.”, a declarat general-maior ing. Ionel-Sorin Bălan, prim-adjunctul directorului STS.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sts,
linie telefonică,

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.