Tânărul din România care şi-a deschis prima afacere căutând-o pe Google şi face acum cu aceasta milioane de euro vine cu o nouă idee de afacere
Dorinţa românilor de a integra în meniu produse care să le asigure o alimentaţie cât mai sănătoasă a fost accelerată de pandemie, consumul de peşte şi fructe de mare fiind în continuă creştere, spun reprezentanţii Fish to Door, prima platformă online din România care livrează peşte şi fructe de mare direct la uşa clienţilor.
Povestea afacerii a început în mai 2020, în plină pandemie, odată cu dorinţa antreprenorului Paul Nicolau - cel care deţine restaurantul Taverna Racilor din Bucureşti şi Piaţa de Peşte din Obor (Bucureşti) - de a găsi o modalitate prin care peştele şi fructele de mare pe care le comercializa doar în depozitul din Giurgiu să ajungă cât mai uşor în casele românilor.
Compania comercializează produse originare din Spania, Italia, Grecia, Maroc, Ecuador, Cuba, Indonesia, Maroc, Senegal. În topul preferinţelor românilor se află creveţii, scoicile, caracatiţa, calamarii şi peştele din Marea Neagră.
„Consumatorul român este unul novice deoarece se află la început în privinţa consumului de fructe de mare. Românul este în schimb curios, deschis la nou, la un mod de viaţă sănătos printr-o alimentaţie corectă. Se cunosc beneficiile consumului de peşte şi fructe de mare, piaţa cunoscând o creştere de la an la an. De la fructele de mare de larg consum, clienţii noştri încep să aibă cerinţe din ce in ce mai exotice: homari, picioare de crab de Alaska, scoici Saint Jacques ar fi doar câteva exemple”, spune Paul Nicolau, fondatorul businessului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro