Televiziunea Filmcafé va avea, din 18 mai, un nou look şi un conţinut dedicat întregii familii
Televiziunea de filme Filmcafé va avea, din 18 mai, un nou look şi un nou conţinut, care va fi dedicat unei audienţe generale şi va include seriale precum "Călăreţul fără cap" şi "Vrăjitoarele din East End", potrivit unui comunicat.
Noul look al Filmcafé subliniază evoluţia acestei televiziuni, care îşi stabileşte audienţa către genul de divertisment general, concentrându-se pe un conţinut de comedie, crimă şi aventură/mister.
Din punct de vedere vizual, repoziţionarea este marcată de schimbarea logoului din roz în bleu-turcoaz unisex, iar întregul design onair al televiziunii va avea în identitate animaţii cu elemente urbane.
Noua repoziţionare a Filmcafé include, pe lângă conţinutul împărţit în trei din cele mai populare genuri (comedie, crimă şi aventură/fantasy), şi garanţia unui interval orar, de luni până vineri, dedicat unor seriale exclusive.
Printre titlurile aflate la prima difuzare la Filmcafé se numără serialul fantasy nominalizat la premiul Emmy "Călăreţul fără cap" şi serialul de mister "Vrăjitoarele din East End", cu actriţa Julia Ormond în rolul principal.
Filmcafé va difuza şi serialul istoric "Dinastia Tudorilor", care a fost primit cu entuziasm atât de către critici, cât şi de către telespectatorii din întreaga lume. Serialul a câştigat premiul Emmy pentru "cea mai bună ecranizare", în 2009, şi un an mai târziu două premii Emmy, pentru "cea mai bună regie" şi "cele mai bune costume".
Având asigurat un interval orar pe parcursul întregii săptămâni, serialul "Cum am cunoscut-o pe mama voastră" va fi difuzat de luni până vineri, de la ora 20:00, fiind urmat de serialul "Dispariţia".
"A sosit timpul unui refresh al Filmcafé cu o nouă înfăţişare, care să înglobeze mai bine promisiunea noului brand. Ţinta noastră este un post de televiziune dinamic care se adresează întregii familii", a declarat Levente Malnay, Chief Executive Officer (CEO) al AMC Networks International - Central Europe (AMCNI CE). "La Filmcafé ne-am imaginat brandul astfel încât să vină în întâmpinarea unei audienţe mărite. Sperăm să atingem potenţialul televiziunii pentru o creştere mai mare şi - împreună cu AMC - să fie o televiziune must-have în industria de film din România, ce se află în extindere rapidă", a adăugat Malnay.
Potrivit comunicatului, mixul reînnoit de programe aflate la prima difuzare, seriale de colecţie şi lungmetraje este construit pe o afacere majoră de filme cu unii din cei mai mari distribuitori ai AMCNI CE, MGM Studios, 20th Century FOX şi Sony Pictures Television.
Filmcafé s-a lansat în România pe 1 decembrie 2012, înlocuind televiziunea Romantica.
AMC Networks International - Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este o companie lider internaţional în domeniul audiovizualului şi distribuţiei de televiziuni tematice, cu accent pe piaţa din Europa Centrală şi de Est. Portofoliul actual al companiei include 12 branduri de televiziune din patru genuri - sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania, Filmcafé. Televiziunile sunt programate pentru publicul, limbile şi pieţele locale şi sunt disponibile pe numeroase platforme, inclusiv HD, la cerere şi dispozitive mobile.
AMC Networks International, divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment care ajung la abonaţii din peste 140 de ţări şi teritorii, inclusiv în Africa, Asia, Europa şi America Latină. AMCNI include şi branduri globale, ca Sundance Channel şi AMC.
În România, serviciile de marketing şi distribuţie pentru AMC Networks sunt realizate de Tematic Cable SRL.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro