Tineri manageri de top 2018: Bogdan Florea, director marcă Volkswagen Autoturisme, Porsche România
Bogdan Florea conduce operaţiunile de vânzări ale mărcii Volkswagen Autoturisme în România. El conduce o echipă de patru persoane şi alte opt persoane îi raportează indirect, cu toţii având un impact asupra activităţii de 24 de distribuitori şi celor 100 de vânzători din reţeaua Volkswagen România.
România este o piaţă importantă pentru producătorul german de automobile, fiind a treia ca importanţă din Uniunea Europeană, iar în 2017 „am vândut 15.000 de maşini noi marca Volkswagen şi am reuşit să contribuim la creşterea rentabilităţii distribuitorilor noştri până la o medie de peste 2% dacă ne raportăm la rentabilitatea comercială”.
Bogdan Florea a pornit iniţial pe drumul informaticii, însă, într-un final, a ales ingineria economică în detrimentul electronicii. Apoi s-a angajat la Porsche România încă din timpul facultăţii, iar în 2010 a preluat funcţia de director marcă Volkswagen Autoturisme. „În poziţia pe care o ocup este nevoie să anticipezi, să adopţi soluţii de minimalizare a riscurilor, să identifici oportunităţi şi să acţionezi.”
Pentru el, în afară de obiective şi cifre, cea mai mare satisfacţie a simţit-o atunci când proiectele iniţiate pe plan local au fost date exemple de bune practici sau „chiar preluate de colegii din sediul central”.
Unde se vede peste 10 ani? „Nu-mi place să fac pariuri pe termen lung. Cred că mi-aş dori să fac în continuare ceea
ce-mi place, să am la fel de multă curiozitate, exigenţă şi dorinţă de a face lucrurile să se întâmple.”
37 de ani
director marcă Volkswagen Autoturisme
Porsche România
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro