Topul global al brandurilor bancare 2019: Banca Transilvania ocupă locul 438 - 242 milioane dolari
Banca Transilvania (BT) a urcat cu aproape 50 de locuri în clasamentul „Brand Finance Banking 500”, ediţia 2019, până pe locul 438, faţă de 486, anul trecut, cu o creştere în valoarea de brand de 39%, până la 242 de milioane de dolari, şi o creştere a ratingului de la A+ la AA.
În continuare singurul brand românesc prezent în Banking 500, Banca Transilvania este acompaniată de puţine branduri din Europa Centrală şi de Est: şase bănci din Polonia – incluzând PKO Bank Polski pe locul 121, cea mai bine plasată bancă Central/Est Europeană – şi câte o bancă din Cehia, Ungaria si Slovacia, potrivit studiul publicat de The Banker.
„Creşterea remarcabilă a Băncii Tansilvania a venit prin dezvoltare organică şi prin achiziţii strategice (recent anunţând consolidarea Bancpost), precum şi prin orientarea către segmentul IMM, care este cel mai dinamic segment al economiei româneşti. În viitorul imediat, rămâne de văzut cum va contracara banca recentele măsuri fiscale agresive, lansate de guvern în decembrie 2018 – care vor afecta negativ cu precădere brandurile româneşti – şi în ce măsură acest mediu neprielnic va afecta progresele facute în ultimii ani”, a explicat Mihai Bogdan, Managing Director al Brand Finance Romania.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro