Transilvania Trek, prima companie de management hotelier din România, se lansează la nivel naţional

Autor: Andra Stroe Postat la 20 februarie 2020 218 afişări

Transilvania Trek, prima companie de management hotelier din România, se lansează la nivel naţional

Transilvania Trek, prima companie de management hotelier din România, anunţă startul operaţiunilor la nivel naţional. În prezent, compania deţine în portofoliul său hotelul Double Tree by Hilton – City Plaza din Cluj-Napoca. Pentru 2020, Transilvania Trek are în plan preluarea gestionării unui nou proiect hotelier în Cluj, aflat în stadiu de construcţie, precum şi semnarea a cel puţin două contracte de management până la finalul anului.

Transilvania Trek introduce pe piaţa autohtonă conceptul de management hotelier pentru proprietari şi investitori. Astfel, compania acoperă toate direcţiile de afaceri ale unui hotel, de la stabilirea şi implementarea strategiei comerciale, la planul de mentenanţă a clădirii şi facilităţilor şi managementul financiar. Prin semnarea unui contract de management, proprietarul hotelului mandatează compania să gestioneze activitatea din cadrul hotelului şi să-şi asume răspunderea asupra rezultatelor comerciale şi asupra normelor legale de funcţionare a proprietăţii. De cealaltă parte, proprietarul este informat ȋn mod regulat despre strategia de dezvoltare şi rezultatele înregistrate de hotelul aflat în administrare.

Potrivit companiei, un contract de management se încheie pentru o perioadă de minimum zece ani, cu două opţiuni de extindere de câte cinci ani fiecare. Fiind un angajament pe termen lung, acesta permite exploatarea optimă a resurselor imobiliare şi stabilirea unor relaţii durabile şi eficiente cu toţi stakeholderii implicaţi într-o afacere din domeniul ospitalităţii. Contractul de management poate fi semnat atât la începutul investiţiei, chiar din momentul proiectării, sau din timpul funcţionării hotelului.

În ceea ce priveşte principalele criterii de selecţie a hotelurilor pentru a intra în portofoliul Transilvania Trek, compania analizează în primul rând destinaţia în care se află acestea, fiind necesar un potenţial de cerere pe tot parcursul anului, apoi poziţionarea în cadrul destinaţiei şi existenţa unui minimum de 40-50 de camere în cadrul fiecărei unităţi de cazare.

„Pe termen mediu şi lung, există un potenţial semnificativ în industria hotelieră, pentru că România începe să prezinte interes pentru investitorii instituţionali prezenţi în Europa. Semnarea unui contract de management cu o firmă cu experienţă în domeniu, care acoperă toate zonele operaţionale ale unui hotel şi al cărei obiectiv principal este să aducă rezultate măsurabile pe baza unor direcţii atent trasate anterior, va prezenta un avantaj semnificativ într-o potenţială tranzacţie. În plus, dacă facem o comparaţie cu piaţa investiţiilor în clădiri de birouri, observăm că acolo se semnează contracte de management al spaţiului dinainte de deschidere. De aceea, considerăm că este normal ca şi investiţiile hoteliere să se îndrepte în aceeaşi direcţie”, a declarat Andreea Bălaj, General Manager Transilvania Trek.

Andreea Bălaj este General Manager al companiei şi are peste 15 ani experienţă în domeniul hotelier, atât în România, cât şi la nivel internaţional, fiind absolventă a London Business School şi a şcolii hoteliere de la Lausanne. Andreea conduce o echipă de opt persoane care adună împreună peste 50 de ani de experienţă în acest domeniu, atât în lanţuri internaţionale, cât şi în hoteluri independente, şi care oferă o perspectivă nouă asupra maximizării afacerilor din domeniul hotelier.

Potrivit reprezentanţilor Transilvania Trek, în acest moment, industria hotelieră din România prezintă o serie de oportunităţi pentru investitori, având în vedere costul redus de împrumut al capitalului necesar, scăderea nivelului de risc perceput pentru investiţii în România şi realizarea unui randament relativ ridicat comparativ cu restul Europei. Pe de altă parte, analizele companiei relevă faptul că cele mai mari impedimente pe plan local sunt lipsa infrastructurii care afectează atât turismul de afaceri, cât şi turismul de agrement, presiunea pe forţa de muncă şi lipsa şcolilor profesionale din domeniu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
management,
transilvania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.