Un produs din cinci vandut la Sensiblu este non-farma
Din cele 220 de farmacii ale retelei Sensiblu, primele doua ca vanzari sunt cele din magazinul Unirea si centrul comercial Feeria, unde jumatate din produsele vandute sunt non-farma.
"In ceea ce priveste vanzarile, o farmacie de centru comercial poate avea vanzari cam cu jumatate mai mari fata de una de cartier, insa aceasta nu este o regula", a declarat Andreea Ionescu, director retail marketing A&D Pharma. Pentru o farmacie de cartier, ponderea vanzarilor de produse farma este semnificativ mai mare, ajungand pana la 85%. Fata de acum doi ani, cosul de cumparaturi din farmaciile Sensiblu a crescut de la un produs in 2007, la 1,2-1,4 produse in 2009.
Sensiblu a deschis de curand o farmacie de 141 mp in incinta AFI Palace Cotroceni, propunand un nou format, cel de farmacie de destinatie. "Ideea unei astfel de farmacii Sensiblu a pornit de la clienti. In focus grupurile de la finele anului 2007, acestia ne-au cerut un mediu mai elegant, mai primitor, mai cald, cu solutii puternic orientate catre prevente si ingrediente active, fie ele naturale sau produse ale cercetarii farmacologice si cosmetice moderne. Astazi putem onora aceste asteptari si chiar le depasim prin adaptarea conceptului de farmacie la nevoia de schimbare a clienţilor Sensiblu", a mai declarat Andreea Ionescu.
Pentru primele trei trimestre din 2009, cifra de afaceri a Sensiblu a crescut cu 41% fata de perioada similara a anului trecut, pana la circa 136 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro