Un start-up pe zi. Lorena Palosanu, absolventă de arte, creează şi vinde tricouri pictate. „Recuperarea investiţiei se va face încă din primul an de activitate“

Postat la 06 martie 2019 196 afişări

Lorena Palosanu şi Bog­dan Vicol, doi tineri antreprenori din Bacău, au decis în 2017 să în­ceapă businessul Lorwna Moods, prin care să comercializeze tricouri şi jachete pictate de coproprietara afacerii.

Un start-up pe zi. Lorena Palosanu, absolventă de arte, creează şi vinde tricouri pictate. „Recuperarea investiţiei se va face încă din primul an de activitate“

În dezvoltarea afacerii cei doi au investit anul trecut aproximativ 7.000 de euro, iar anul acesta sunt pregătiţi să mai investească 5.000 de euro în noi stocuri de marfă, au spus pentru ZF cei doi antreprenori.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
tricouri,
absolventi,
activitate,
arta

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.