Una dntre cele mai mari reţele de magazine din România a deschis 60 de unităţi într-o singură zi, depăşind pragul de 2.400 de magazine la nivel naţional
Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi, o franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depăşind pragul de 2400 de magazine la nivel national.
“28 iunie 2024 este o zi memorabilă în istoria de peste 12 ani a francizei LaDoiPaşi. Inaugurarea simultană a 60 de magazine reflectă interesul crescut al pieţei pentru acest model de business şi capacitatea noastră de a răspunde unui volum mare de cereri. A fost o cursă contracronometru, care a presupus un efort logistic impresionant şi o mobilizare de forţe fără precedent în companie pentru a face posibil un proiect atât de ambiţios”, a declarat Irinel Popescu, Sales & Operations Director, METRO Romania.
Cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât şi în cel rural.
O parte dintre antreprenori au ales să dezvolte un business nou, însă cei mai mulţi erau deja proprietari de magazine de proximitate care au ales să intre în franciza LaDoiPaşi.
La finalul anului, METRO estimează că reteaua va depăşi pragul de 2500 de magazine.
Magazinele au suprafeţe medii cuprinse între 80 şi 120 mp şi includ produse alimentare şi non-alimentare care variază în funcţie de profilul local.
Planul de investiţii al Metro România vizează deschiderea a peste 300 de magazine La Doi Paşi, franciză care îi aparţine retailerului, şi extinderea suprafeţei magazinelor cash & carry din Craiova, Iaşi şi Constanţa.
Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry, estimează un buget pentru investiţiile de anul acesta de circa 30-40 mil. euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro