Unde-i criza? Românii cumpără pachete cu zbor charter pentru Turcia, Grecia şi Spania pentru 2023. Rezervările early-booking dispăruseră odată cu izbucnirea pandemiei
Românii încep deja să îşi cumpere vacanţele pentru sezonul de vară de anul viitor, ceea ce înseamnă că se poate observa o revenire a rezervărilor de tip early-booking, efectuate cu câteva luni înainte de începerea sejurului.
Românii încep deja să îşi cumpere vacanţele pentru sezonul de vară de anul viitor, ceea ce înseamnă că se poate observa o revenire a rezervărilor de tip early-booking, efectuate cu câteva luni înainte de începerea sejurului.
Reprezentanţii agenţiei de turism Eximtur spun că deja observă solicitări din partea turiştilor pentru pachetele pentru Turcia, Grecia şi Spania, destinaţii de vară. „Au început solicitările pentru pachetele cu zbor charter inclus care au reduceri de tip early-booking pentru Turcia, Grecia şi Spania. Avem, de asemenea, solicitări pentru revelion în Egipt, destinaţii exotice precum Kenya, Maldive, Oman, Thailanda, vacanţe la schi şi alte sporturi de iarnă în Austria, Bulgaria, Italia şi Serbia şi pentru vacanţe de tip city-break în capitale europene“, spun reprezentanţii agenţiei. Cele mai multe vacanţe vândute de Eximtur în acest sezon de vară au fost cele în Turcia, ţară care a reprezetat 33% din volumul total de vânzări a agenţiei, urmată de Grecia (20%) şi Egipt (11%).
Una dintre suprizele acestui sezon în preferinţele turiştilor a fost Cipru, care a avut o creştere a cererii.
Mare parte din activitatea Eximtur se concentrează pe călătoriile în scopuri de business. Cele mai cerute destinaţii de către companii au fost anul acesta Portugalia, Spania, Irlanda, Marea Britanie, USA, Olanda, Danemarca, Germania, Italia şi Austria.
„Ne confruntăm cu un număr crescut de cereri din partea clienţilor firme, atât pentru bilete de avion, cât şi pentru organizare de evenimente în ţară şi în străinătate. De remarcat ar fi faptul că multe dintre aceste evenimente erau programate încă din 2020 şi au fost amânate din cauza pandemiei. De asemenea, pe fondul extinderii activităţilor în regim de telemuncă şi hibrid, apare nevoia angajaţilor de a se întâlni şi a socializa în cadrul întâlnirilor organizate de firmă, nevoia organizării de sesiuni de training, formare profesională continuă şi dezbateri pe proiecte, nevoi care potenţează călătoriile cu scop de afaceri”, mai spun reprezentanţii agenţiei de turism.
Până la sfârşitul acestui an, Eximtur estimează un număr total de 150.000 de turişti care au călătorit prin intermediul agenţiei, iar volumul de vânzări este aşteptat la 39 mil. euro, în creştere cu 30% faţă de anul anterior.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro