UniCredit Bank a lansat a doua ediţie a Barometrului Minţilor Creative

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 08 noiembrie 2018 163 afişări

Barometrul Minţilor Creative, primul studiu din România care analizează antreprenoriatul din industriile creative, a fost lansat în 2017 din dorinţa UniCredit Bank de a susţine şi a înţelege mai bine minţile creative din România. Ediţia de anul acesta este realizată împreună cu agenţia Cult Market Research.

UniCredit Bank a lansat a doua ediţie a Barometrului Minţilor Creative

Principalele concluzii ale Barometrului Minţilor Creative:

 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lansare,
unicredit,
romania,
agentie,
analiza,
industrie,
market

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.