Up România lansează platforma Up Achiziţii pentru a susţine activitatea companiilor mici şi mijlocii
Up România, companie specializată în soluţii de motivare a angajaţilor, lansează platforma Up Achiziţii, un serviciu în beneficiul companiilor mici şi mijlocii cărora le facilitează interacţiunea cu furnizori de produse şi servicii. România este prima ţară din grupul Up care lansează acest proiect, planul fiind de a replica modelul şi în alte ţări. Prin această mişcare, Up îşi diversifică activitatea, devenind un hub de servicii pentru companii.
Ideea lansării acestei platforme este rezultatul a 16 ani de activitate în România, timp în care Up România şi-a construit un portofoliu solid şi stabil de clienţi, format din peste 15.000 de IMM-uri şi 750.000 de angajaţi.
„Din interacţiunea constantă cu clienţii am ajuns să cunoaştem foarte bine situaţiile cu care se confruntă, una dintre ele fiind resursele importante pe care o firmă trebuie să le aloce pentru achiziţii. Ne-am dat seama că noi putem face legătura dintre companii şi furnizori, că putem fi o verigă importantă în această zonă şi am decis să ne implicăm cu toată energia în acest proiect.”, a spus Elena Pap, director general Up România.
Up Achiziţii se doreşte a fi locul de întâlnire al companiilor cu furnizorii, un spaţiu în care Up aduce faţă în faţă cererea şi oferta.
Platforma Up Achiziţii simplifică şi eficientizează activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind că acestea vor primi o singură factură la contractarea de produse şi servicii multiple, nu vor mai fi obligate să aloce resurse umane pentru a centraliza ofertele furnizorilor şi pentru a plasa comenzi, iar plăţile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului.
De cealaltă parte, furnizorii nu se mai confruntă cu o piaţă greu de accesat. „Pentru început, furnizorii vor fi din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică şi papetărie, dar ne vom dezvolta şi pe segmentul benzinăriilor, asigurărilor şi abonamentelor medicale. Important de menţionat este că am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienţii platformei Up Achiziţii, care pot ajunge la 60%, în funcţie de serviciile şi volumele achiziţionate”, a adăugat Elena Pap.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro