Vânzările Dacia revin pe creştere
Vânzările de autoturisme Dacia noi în Germania au revenit pe creştere în luna mai, cu un avans de 16,9%, la 4.903 maşini, de peste trei ori mai puternic decât cel al pieţei germane, care a urcat cu 5,2%, la 274.804 unităţi.
Înmatriculările Dacia în Germania au scăzut cu 7,4% în aprilie, după ce în martie au urcat cu 3,1%, în timp ce în lunile ianuarie şi februarie avansul s-a situat la 25,4% şi, respectiv, 17,7%.
În Franţa, creşterea înmatriculărilor de autoturisme Dacia noi în Franţa a încetinit în mai la 10,8% faţă de 45,6% în aprilie, dar a rămas cea mai puternică dintre mărcile cu vânzări semnificative în ianuarie-mai, perioadă în care Dacia este prezentă cu Sandero şi Duster în top zece al celor mai vândute maşini.
Cota de piaţă a Dacia s-a situat la 1,8%, în luna mai, potrivit Oficiului de Înmatriculări Auto german.
Dintre cele 33 de mărci analizate, 21 au înregistrat creştere a vânzărilor, iar restul scădere. Şapte mărci au consemnat creşteri mai puternice decât Dacia. Înmatriculările Jeep au crescut cu 84,6%, la 757 maşini, cele ale Nissan cu 36,6%, la 4.682 autoturisme, cele ale Renault au urcat cu 32,5%, la 8.883 unităţi, în timp ce Volvo a avansat cu 29,6%, la 3.063 unităţi, Mazda cu 26,7%, la 4.523 maşini, Skoda cu 22,6%, la 15.884 maşini, iar Citroen cu 22,2%, la 5.098 autoturisme.
Totalul vânzărilor auto din Germania în ianuarie-mai s-a situat la 1,26 milioane de maşini, cu 3,4% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Germania este a doua piaţă ca mărime pentru Dacia, după Franţa.
În primele cinci luni ale anului, vânzările Dacia în Franţa au crescut cu 27%, la 47.199 de maşini. Vânzările de autoturisme din Franţa au stagnat în mai la 148.573 unităţi, în timp ce în perioada ianuarie-mai se află în urcare cu 3%, la 762.141 unităţi. Skoda, cu un avans al vânzarilor de 20%, la 1.771 maşini, a înregistrat o creştere mai puternică decât Dacia în luna mai.
Mai multe mărci cu înmatriculări lunare sub 1.000 de unităţi au depăşit, de asemenea, avansul vânzărilor Dacia. Astfel, vânzările Lancia (parte a grupului Fiat) au crescut de peste două ori, la 834 maşini, cele ale Lexus (marcă a Toyota) au urcat cu 19,4%, la 228 unităţi, Jeep (grupul Fiat) a avansat de peste două ori şi a ajuns la 175 de maşini vândute în mai în Franţa, în timp ce livrările Infiniti (marcă deţinută de grupul Nissan) aproape s-au triplat, la 42 de maşini.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro