WPP, cea mai mare companie de advertising din lume trece prin cea mai proastă zi din 1992
Acţiunile WPP, cel mai mare grup de advertising din lume, au scăzut pe bursa de la Londra cu 17% în timpul şedinţei de tranzacţionare de joi, după ce compania a anunţat că vânzările for stagna în 2020 pe fondul unui declin peste aşteptări în T4 2019.
Compania a anunţat joi că raportul dintre venituri şi costuri – principalul indicator urmărit de analişti – au scăzut cu 1,9% în T4 2019, în timp ce analiştii estimau o scădere de doar 0,8%.
WPP a spus că nu se aşteaptă ca vânzările să îşi revină până la finalul anului, după ce veniturile totale au scăzut cu 1,6% anul viitor. Analiştii se aşteaptau până acum ca veniturile WPP să crească cu 0,4% în 2020.
La ora redactării materialului, acţiunile WPP sunt în scădere cu 16%. Scăderea de 17% înregistrată în primele ore de tranzacţionare reprezintă cea mai mare scădere procentuală din 1992 pentru WPP.
Businessul WPP intră în al doilea an al unui plan de reorganizare pe trei ani, în contextul în care CEO-ul Mark Read duce o luptă neîntreruptă cu companiile de tehnologie precum Google şi Facebook, care au perturbat industria de advertising.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro