WPP, cel mai mare grup de advertising din lume, trece sub conducerea lui Mark Read după plecarea lui Martin Sorrell
WPP l-a numit pe Mark Read în poziţia de CEO după plecarea liderului Martin Sorrell, alegând astfel unul dintre favoriţii pentru această poziţie, căruia i se încredinţează misiunea de a da o nouă direcţie gigantului, potrivit Fortune.
Read a ajutat la conducerea celei mai mari companii de advertising din lume din poziţia de COO interimar de la plecarea neaşteptată a lui Sorrell din luna Aprilie şi va prelua atribuţiile de CEO începând de acum.
Executivul în vârstă de 51 de ani preia cârma companiei într-un moment dificil atât pentru WPP cât şi pentru întreaga industrie de advertising.
Cotele de piaţă ale companiei au scăzut în contextul în care giganţii din sectorul de consum îşi reduc cheltuielile cu publicitatea, iar competiţia se intensifică odată cu apariţia noilor jucători din piaţa de digital.
WPP, o reţea vastă de sute de agenţii de publicitate printre care cele J. Walter Thompson şi Ogilvy, a fost forţată să îşi găsească un nou lider după ce Sorrell a demisionat ca urmare a unei anchete desfăşurate de board cu privire la o serie de comportamente necorespunzătoare, acuzaţii pe care le-a negat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro