Zara, H&M şi C&A au pierdut lupta pentru supremaţie pe piaţa modei pentru copii. Compania care a venit din umbră şi acum DOMINĂ piaţa de peste 300 de milioane de euro

Postat la 25 iulie 2017 2334 afişări

Discounterul s-a instalat la vârful pieţei la doar trei ani de la intrarea în România, unde a ajuns la aproape 130 de magazine şi afaceri de 335 mil. lei .

Zara, H&M şi C&A au pierdut lupta pentru supremaţie pe piaţa modei pentru copii. Compania care a venit din umbră şi acum DOMINĂ piaţa de peste 300 de milioane de euro

Până anul trecut, jocurile pe piaţă erau făcute la vârf de alte nume străine, respectiv In Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

„Pepco a ajuns liderul pieţei de modă pentru copii datorită unei expansiuni agresive în cei trei ani de prezenţă pe piaţă. Polonezii au acoperit toate oraşele importante din România şi au în ofertă produse la preţuri mici pentru toţi membrii familiei“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pepco se luptă pe această piaţă evaluată la 320 mil. euro atât cu alte branduri generaliste precum H & M şi Zara, cât şi cu branduri specializate pentru copii cum este cazul Cocodrillo sau Okaidi. Mai mult, în luptă intră şi mărcile private ale unor re­taileri precum Auchan şi Lidl, potrivit celor mai recente date ale ZF.

De altfel, în 2015 top cinci cele mai vândute mărci pe piaţa hainelor pentru copii erau Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
piata,
zara,
copii,
lupta,
companie,
moda,
c&a,
h&m,
pierdere,
venit,
auchan,
intrare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.