ZF Ecosistemul Marketplace. Rodica şi Iurie Cebotari, fondatorii Colloris, producător de articole din piele: „Anul acesta investim în extindere fizică, online, dar şi în dezvoltarea gamei de produse“
Compania Colloris, care produce şi personalizează articole şi încălţăminte din piele naturală într-un atelier din Bucureşti, are planuri ambiţioase de dezvoltare şi extindere a activităţii la nivel intenaţional în 2022.
♦ „Suntem în proces de listare a unor produse pe marketplace-ul eMAG Ungaria.“ ♦ „Deschidem în Popeşti-Leordeni câteva standuri cu produse pentru copii.“
Compania Colloris, care produce şi personalizează articole şi încălţăminte din piele naturală într-un atelier din Bucureşti, are planuri ambiţioase de dezvoltare şi extindere a activităţii la nivel intenaţional în 2022.
Astfel, reprezentanţii Colloris şi-au propus diversificarea gamei de produse din piele naturală şi, în primă fază, listarea unor articole pe marketplace-ul eMAG Ungaria.
„Urmează să listăm primele cinci produse sub brandul Colloris pe platforma eMAG Marketplace din Ungaria. A fost un proces puţin mai lung pentru că a trebuit să înţeleg ce era de modificat, de înţeles, de tradus. De asemenea, am început cu încălţămintea pentru copii, iar acum o să începe să fabricăm şi încălţăminte pentru bărbaţi şi femei“, a spus în cadrul emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace Iurie Cebotari, cofondator al Colloris.
Colloris a luat naştere în 2019, în urma unei investiţii în valoare de aproximativ 10.000 de euro.
Dacă la începutul activităţii compania a produs genţi din piele naturală pentru dame, în urma pandemiei începute în 2020 reprezentanţii companiei au fost nevoiţi să se adapteze la noile nevoi din piaţă. Iar pentru că oamenii nu mai ieşeau din casă, genţile produse de Colloris nu se vindeau, astfel că brandul a început producţia de pantofi pentru copii.
„Când a venit pandemia nu am vrut să oprim activitatea şi am căutat soluţii. Am lucrat mai mult, ne-am reprofilat, reorganizat, am fost mereu într-o continuă schimbare ca să putem să fim mai aproape de clienţi. Au fost multe provocări şi în aceste situaţii pur şi simplu trebuie să cauţi noi şi noi soluţii, să inventezi, să te reinventezi“, a spus Rodica Cebotari, cofondatoare a Colloris.
Produsele fabricate sub brandul Colloris pot fi achiziţionate online - de pe platforma eMAG Marketplace, sau de pe reţelele de socializare unde compania are propriile pagini - dar şi offline, din mai multe reţele de magazine.
„Vrem să ne extindem în mediul offline şi vom deschide în Popeşti-Leordeni câteva standuri cu produse pentru copii. Pe marketplace-ul eMAG suntem prezenţi doar cu genţile de lux, de dame. Însă, în curând vom lista şi produsele din gama pentru copii“, a menţionat Rodica Cebotari. Ea a adăugat că Colloris a onorat deja comenzi venite din afara României, de la români din ţări precum Austria, Italia, Spania sau Franţa.
„Am avut comenzi din afara ţării, din Europa, persoane care sunt din România dar au plecat să trăiască în altă ţară, ei fac comanda iar noi o trimitem prin curier, sau prin rudele care merg să îi viziteze - în Austria, Italia, Franţa.“ De asemenea, materiile prime sunt achiziţionate atât din Bucureşti, cât şi din Turcia sau Italia.
„Am ales să nu mărim preţurile încă, însă chiriile şi materiile prime s-au scumpit cu 20-50%. Sunt anumite tipuri de piele pe care le achiziţionăm la un preţ cu 50% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, însă, noi nu am ajustat preţurile la produsele noastre. Probabil o vom face, dar momentan am ales să mergem pe aceeaşi linie. Dar o să facem în curând ajustări de preţ“, a mai spus Iurie Cebotari.
Pe de altă parte, planurile reprezentanţilor Colloris pentru anul în curs mai vizează şi lansarea unui site propriu prin care compania să îşi vândă produsele din piele naturală.
„Vrem să schimbăm unele utilaje, dar pentru asta o să avem nevoie de investiţii mai mari. Noi, în general, am reinvestit profitul şi tot ce aveam în acest business. Cred că perioada din pandemie ne-a dat o lecţie şi acum încercăm să fim mai echilibraţi, să facem investiţii pas cu pas lucrurile, să gândim lucrurile mai bine“, a conchis Rodica Cebotari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro