Povestea tânărului care la doar 31 de ani este un lider din a doua generaţie, în afacerea de familie Transavia
100 tineri manageri de top. Radu Popa, Transavia: Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în cariera mea este că succesul nu este un rezultat al hazardului sau norocului
Radu Popa, director adjunct abator, Transavia, 31 de ani
Cifră de afaceri (2022): 991,4 mil. lei
Profit net (2022): 205,3 mil. lei
Nr. de angajaţi (2022): 2.338
La 31 de ani, Radu Popa este un lider din a doua generaţie a afacerii de familie Transavia. Din 2018, este director adjunct al abatorului, având un rol esenţial în gestionarea acestui sector vital al companiei. De profesie inginer în industria alimentară, cu o experienţă profesională de peste 8 ani în cadrul companiei, şi-a perfecţionat continuu competenţele profesionale şi abilităţile de leadership. Are o licenţă în Tehnologia Prelucrării Produselor Alimentare şi un master în Sisteme de Procesare şi Controlul Calităţii Produselor obţinut în cadrul USAMV. Obiectivele sale principale sunt să aducă, spune el, plusvaloare afacerii de familie şi să fie un pilon solid atât pentru familie, cât şi pentru echipa pe care o conduce. „Vreau să dezvolt şi să implementez strategii inovatoare care să crească continuu eficienţa noastră operaţională şi să reducă amprenta de mediu în timp ce continuăm să oferim produse sigure şi de cea mai înaltă calitate clienţilor noştri. Un alt obiectiv pe care îl urmăresc este să menţin un mediu de lucru pozitiv şi motivant pentru echipa mea, să îmi încurajez colegii să îşi dezvolte abilităţile şi să contribuie la succesul comun al afacerii noastre.”
„Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în cariera mea este că succesul nu este un rezultat al hazardului sau norocului, ci rezultatul unei munci asidue, al determinării şi al perseverenţei constante, al lucrului făcut exact aşa cum trebuie. La fel ca un sportiv de performanţă, trebuie să «te antrenezi zi de zi», să munceşti mult, disciplinat şi să ai şi un «antrenor» (lider) care să te susţină, să te motiveze. E nevoie de încredere în propria persoană şi în capacitatea de a lua decizii pentru a face faţă provocărilor. Şi, foarte important, în construirea relaţiilor şi a unei echipe puternice este fundamental să îi respecţi pe cei cu care lucrezi, pentru că doar aşa poţi să primeşti la rândul tău respect şi poţi primi încrederea celor pe care îi conduci. Astfel, am cultivat întotdeauna un mediu de lucru bazat pe respect reciproc, în care fiecare este valorizat şi apreciat pentru contribuţia sa. ”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro