CSR 2021: World Animal Day
Mars România
Motivaţie: „La Mars considerăm că lumea pe care ne-o dorim pentru mâine începe cu modul în care facem afaceri astăzi, astfel că, pentru fiecare dintre categoriile de produse pe care le punem pe piaţă – ciocolată, gumă, hrană pentru animale sau orez şi sosuri – ne uităm la lucrurile care contează şi acţionăm astfel încât să generăm o schimbare. Când ne referim la animalele de companie, ştim că fiecare dintre noi poate contribui la crearea unei lumi mai bune pentru ele, acesta fiind şi scopul nostru”, susţin reprezentanţii companiei. Proiectul „World Animal Day” are, aşadar, două componente sociale. Prima se referă la educarea consumatorului, prin care compania îşi propune să ofere informaţii relevante deţinătorilor de animale despre o îngrijire şi nutriţie corecte şi adaptate în funcţie de vârstă, rasă, stilul de viaţă. A doua este cea de ajutor pentru adăposturile pentru animale, prin donarea de porţii de hrană specializată.
Descrierea proiectului: World Animal Day se desfăşoară în fiecare an în jurul datei de 4 noiembrie, de Ziua Internaţională a Animalelor, în toate ţările în care compania îşi desfăşoară activitatea. În România, anul acesta compania împlineşte 11 ani de la prima ediţie a campaniei.
„Dacă ne referim la componenta educaţională, prin fiecare campanie derulată în România oferim informaţii cumpărătorului despre nevoile animalelor şi importanţa oferirii de hrană specializată. În România, conversia calorică (indicator care ne arată cât din necesarul caloric al unui animal este acoperit prin hrana specializată) este de aproximativ 25% (conform IPSOS, Pet Ownership Study, mai 2019) dintre cele aproape 10 milioane de animale (nu sunt luate în considerare animalele fără stăpân sau cele din adăposturi), o cifră foarte mică dacă ne uităm la comportamentul de consum din ţările dezvoltate”, spun reprezentanţii companiei.
Rezultate: „Din ultimele studii pe care le avem observăm o creştere a consumului hranei specializate, o creştere (timidă) a numărului de adopţii în România şi a educaţiei deţinătorilor de animale (de exemplu, tot mai mulţi oameni caută informaţii specializate atunci când doresc să adopte un animal, numărul animalelor sterilizate s-a dublat în intervalul 2015-2019 ajungând la aproape 35%). Efectul net este unul pozitiv şi se datorează tuturor acţiunilor de educaţie desfăşurate la nivel de categorie”, spun reprezentanţii Mars România.
În cadrul campaniei „World Animal Day”, desfăşurată între 14 septembrie şi 15 noiembrie 2020, au fost donate un număr de 230.000 porţii de hrană către 44 de adăposturi din Bucureşti precum şi alte adăposturi din ţară, din Giurgiu, Argeş, Vâlcea, Bacău, Cluj, Constanţa, Hunedoara, Arad. Prin donaţia Mars a fost asigurată hrană pentru 14.312 câini şi 1.756 de pisici – animale aflate în cele 44 de adăposturi. Ţinând cont de contextul pandemic, anul trecut compania nu a mai organizat evenimente de adopţie. Campania de responsabilitate socială organizată de Mars România continuă şi anul acesta seria de acţiuni concrete ce vin ca soluţii pentru problemele animalelor din adăposturi: lipsa hranei şi numărul tot mai scăzut al adopţiilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro