eMAG pune la bătaie peste 2 milioane de produse, cu o reducere totală de 40 de mil. euro, de Black Friday. Produsul surpriză vândut anul acesta
Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă că retailerul va avea peste 2 milioane de produse la promoţia de Black Friday ce va avea loc pe 17 noiembrie. Reducerea totală este estimată la 40 de milioane de euro, cu 5 milioane mai mult decât a fost anul trecut.
Ţintele pentru acest an sunt sunt vânzarea a 1.3 milioane de produse cu o valoare de 350 de milioane de lei. Stanciu a anunţat că vor vinde 50 de mii de televizoare, 60 de mii de smartphone-uri, 200 de mii de produse de fashion, dar şi autoturisme (cea mai mare reducere a unui automobil va fi de 50.000 de euro), motociclete, pachete turstice, antichităţi, abonamente mediciale, stomatologice, bilete la concerte dar şi vouchere de bilete de avion (poţi achiziţiona un voucher în valoare de 100 de euro cu 50 de euro pe cursele Tarom). Reducerea medie a preţului în această campanie va fi de 34%.
Şeful eMAG susţine că aproximativ 67% din produse vor fi livrate în cinci zile, în timp ce dă asigurări că toate produsele achiziţionate pe 17 noiembrie vor fi livrate până pe 29 noiembrie.
eMAG a vândut în 2016 de Black Friday produse în valoare de 301 milioane de lei şi în medie, un client emag a achiziţionat 3,14 produse. Anul acesta este estimat ca numărul de produse să ajungă la 3,40. 50% din totalul plăţilor cu cardul au fost făcute cu prin carduri de cumpărături, iar ponderea plăţii cu cardul din total este de 30%, restul fiind cash. Valoarea medie a cosului de Black Friday anul trecut a fost de 500 de lei la plăţile cash şi de 2000 de lei la plăţile cu cardul.
Black Friday este un eveniment extrem de popular în România, fiind, raporat la numărul populaţiei, numărul unu în Europa şi numărul doi în lume, după SUA.
Pentru a putea susţine online platforma, Stanciu a declarat că s-au investit în plus faţă de suma iniţială, încă 2,5 milioane de euro în infrastructura de hosting şi cloud.
Pentru eMAG lucrează aproape 3000 de persoane dintre care 1700 în zona de operaţiuni, 700 de programatori, şi 500 de persoane responsabile pe zona de comercial, marketing şi suport pentru clienţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro