La 36 de ani conduce un magazin online care vinde mobilă de 1,5 mil. euro şi vrea să crească afacerea de 10 ori în doi ani

Postat la 04 noiembrie 2013 5309 afişări

Odată cu trecerea Real de la grupul Metro în portofoliul Auchan, Cristina Miu, fostul director de achiziţii responsabil pentru cinci ţări, a decis să preia dezvoltarea unui magazin online care vinde mobilier şi decoraţiuni.

La 36 de ani conduce un magazin online care vinde mobilă de 1,5 mil. euro şi vrea să crească afacerea de 10 ori în doi ani

Magazinul online se concentrează pe vânzarea de produse aparţinând unor branduri cunoscute, dar din colecţii mai vechi, ceea ce le permite să ofere preţuri mai mici cu 40-70% - „deja lumea face diferenţa şi se uită la brand când vorbim de gătit sau de lenjeria de pat„. Cea mai mare parte a produselor provine din Italia, iar unele provin direct de la producător sau de la distribuitorul producătorului. După primul an de activitate, managerul constată că cele mai căutate sunt produsele de mic mobilier şi articolele de bucătărie. În medie, valoarea unei comenzi este de 280 de lei, cu 20% peste bonul mediu în comerţul online din România.

Serviciul de depozitare a stocului de marfă a fost externalizat către un operator specializat, iar livrarea se face prin intermediul unei companii de curierat care a acceptat să transporte şi pachete de dimensiuni mari. 36 de angajaţi lucrează în prezent pentru Homeycomb.ro, cei mai importanţi fiind buyerii – personalul responsabil de găsirea furnizorilor şi negocierea preţului de achiziţie – „acest preţ ne permite să operăm cu o marjă de 37-40%„.

Aproape trei sferturi din echipă s-a format cu oameni veniţi din cadrul grupului Metro. Compania nu a înregistrat încă profit, iar planul de business prevede ca primul an profitabil să fie 2014.

De la 150 de clienţi pe zi, o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro şi 400.000 de abonaţi în 2013, managerul estimează că până la finalul anului 2015 va atinge vânzări de 17 milioane de euro şi un milion şi jumătate de abonaţi.

De asemenea, compania vrea să extindă serviciile în lunile următoare şi pe piaţa din Bulgaria şi a început să vândă şi îmbrăcăminte, încălţăminte şi gadgeturi, mizând pe publicul preponderent feminin. Concurentul principal pe piaţa locală este vivre.ro, însă există şi alte magazine online, în special în vânzările de îmbrăcăminte (fashiondays.ro, elefant.ro) care oferă astfel de servicii unei reţele de abonaţi. Dintre retailerii tradiţionali de mobilă, reţeaua Mobexpert oferă posibilitatea achiziţiei de pe internet.

NU TREBUIE SĂ FIU IPOCRITĂ, CÂTEODATĂ AM GÂNDURI SĂ DEVIN ANTREPRENOR. Nu mi-ar lipsi nimic să fac asta pe cont propriu, dar recunosc că îmi place statutul de angajat. Muncesc opt ore pe zi pentru că respect timpul acordat familiei„, spune Cristina Miu.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/la-36-de-ani-conduce-un-magazin-online-care-vinde-mobila-de-1-5-mil-euro-si-vrea-sa-creasca-afacerea-de-10-ori-in-doi-ani-11620366
11620366
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori