Snack Attack coace paine

Postat la 17 septembrie 2008 306 afişări

Producatorii de paine vor avea din toamna un nou competitor: Snack Bakeries, brandul de panificatie al Snack Attack, condusa acum de fostul sef de retail al Vel Pitar.

Desi este de doar doua luni in fruntea Snack Attack, Razvan Iancau pare sigur pe sine si foarte optimist. Mandatul fostului director de marketing la Altex si Domo presupune numeroase schimbari pentru businessul fondat acum noua ani de omul de afaceri Florin Balu: francizarea, listarea la bursa si, nu in ultimul rand, atacul pietei painii.

 

“Spre deosebire de ceilalti competitori, avem o reteta originala de producere a painii”, spune Iancau, convins ca numele Snack Attack este suficient de puternic incat sa sustina si noul brand, Snack Bakeries. “Vrem sa asociem aceasta paine cu brandul de sandwich-uri”, adauga el.

 

Painea va fi produsa in brutaria proprie, un proiect greenfield aproape finalizat, in care au fost investite in total in jur de cinci milioane de euro. Brutaria situata in localitatea Balotesti va fi completata si de un centru logistic. “Va fi un lucru extraordinar. Practic, Snack Attack intra in alta liga”, spune el. “Liga mare” a producatorilor de paine include jucatori redutabili, cu afaceri de multe zeci de milioane de euro fiecare, precum Boromir, Dobrogea sau Vel Pitar (compania unde pana acum cateva luni Iancau era responsabil pentru activitatea de retail).

 

Acestea nu sunt insa singurele elemente ale strategiei noului director al Snack Attack. “Vom fi prezenti, intr-o prima etapa, in primele zece orase din Romania ca potential economic.” Mai mult, urmatorii ani ar putea insemna, potrivit lui Iancau, listarea companiei la bursa din Londra, iar pe termen lung sandwich-urile sub brandul Snack Attack ar putea fi vandute si in strainatate. Pana atunci, Snack Attack este lider pe piata sandwich-urilor in Romania, fabrica companiei din Bucuresti avand o capacitate de 25.000 de bucati pe zi.

 

“Piata permite o dezvoltare mai rapida, dar nu credem ca Romania este pregatita inca sa absoarba acest obicei de consum pe care il presupune un astfel de produs”, spune Iancau, aratand ca piata sandwich-urilor va atinge maturitatea peste doi ani, odata cu schimbarea stilului de viata si a obiceiurilor de consum. Anul acesta, afacerea Snack Attack ar putea ajunge la 10 milioane de euro, crede Iancau, comparativ cu o cifra de afaceri de putin peste 6 milioane de euro anul trecut si un profit net de 190.000 de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante. Afacerea pornita in anul 1999, cand Florin Balu, impreuna cu un partener de afaceri englez, Ben Greig, s-au inspirat dintr-o revista de specialitate din Marea Britanie, are acum 18 spatii proprii de vanzare (toate localizate in Bucuresti), dar sandwich-urile sunt prezente si in retelele de supermarketuri si benzinarii. De succesul urmatoarei etape in dezvoltarea companiei responsabil este Razvan Iancau.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
producatori,
panificatie,
Snack Bakeries,
brand
/analize/comert/snack-attack-coace-paine-3189786
3189786
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.