ING face tranziţia către un model digital de tip self-service. Ce se întâmplă cu cei care efectuează activităţi operaţionale în cele 33 de sucursale care se vor schimba

Autor: Florin Casota Postat la 01 februarie 2018 480 afişări

ING România anunţă un nou model operaţional implementat în 33 de sucursale proprii şi integrarea serviciilor bancare pe platformele sale digitale.

ING face tranziţia către un model digital de tip self-service. Ce se întâmplă cu cei care efectuează activităţi operaţionale în cele 33 de sucursale care se vor schimba

Pe parcursul anului 2018, ING va face tranziţia către un model digital de tip self-service şi va recrea fluxul operaţional. Amprenta teritorială ING rămâne aceeaşi, compania având în total 180 de sucursale la nivel naţional.

Potrivit băncii, angajaţii afectaţi de schimbare vor trece printr-un program de reorintare în carieră. Potrivit ING, programul include consiliere, îndrumare vocaţională, sesiuni de training şi suport pe tot parcursul anului. Obiectivul ING este de a oferi oportunităţi în cadrul companiei pentru cât mai mulţi dintre colegi şi de a le creşte şansele de integrare în noile roluri existente în cadrul organizaţiei şi în piaţa forţei de muncă.

„Din 2014 până astăzi, am investit masiv în tehnologie şi inovaţie, cu rezultate vizibile în business.” spune Michal Szczurek, CEO ING România. „Până la finalul acestui an vom reconfigura operaţiunile bancare desfăşurate în sucursale, folosind preponderent canale digitale – precum platformele de internet banking sau interfeţele disponibile în sucursalele ING - şi canale alternative.”

Modelul digital de banking reflectă comportamentul clienţilor ING care derulează prin intermediul platformelor digitale peste 99% din serviciile tranzacţionale de bază. Banca va transfera depunerea clasică de la ghişeu în reţeaua sa de 600 de ATM-uri, ceea ce va permite clienţilor să facă depozite sau retrageri de numerar 24 de ore din 24. Clienţii corporate pot beneficia de servicii de colectare a numerarului şi instrumentelor de debit de la sediul companiei.

„Digitalizarea a adus schimbări majore în viaţa noastră şi în business, dar provocarea nu este tehnologică, ci umană, în primul rând. Strategia digitală presupune reinventarea rolurilor pe care le-am creat în companie şi suntem pregătiţi să facem toate eforturile pentru a reţine şi susţine echipa în perioada de tranziţie către noua arhitectură organizaţională.” – adaugă CEO-ul ING România.

ING România a lansat primele servicii automatizate şi digitalizate în 2004, pionierând conceptul de Self’Bank, şi în 2006, odată cu lansarea platformei de internet banking, Home’Bank.

ING operează în cadrul unei reţele de 180 de sucursale şi asigură servicii bancare pentru 1,1 milioane de clienţi activi persoane fizice, 12.000 de clienţi din segmentul IMM-uri şi 1000 de companii mari şi multinaţionale.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.