Inveseliti-va angajatii, bucurati-va clientii
Tristetea apare intre momentul nasterii si varsta de trei luni, ne anunta, la pagina 99 a cartii sale, Dan Hill. Incercand sa alunge acest sentiment de pe scena relatiilor publice si a economiei, Dan Hill a nascocit o intreaga teorie, pe care a ambalat-o sub numele “Emotionomics".
Rostul acestui cuvant este de a semnala comunitatii oamenilor de afaceri faptul ca masurarea si gestionarea emotiilor reprezinta noul teren strategic pe care companiile trebuie sa invete sa joace. Altfel spus, asta inseamna ca stabilirea unei legaturi emotionale mai puternice cu angajatii si clientii reprezinta cheia succesului constant pe termen lung. Incercand sa stabileasca, pe criterii stiintifice (psihologie, psihiatrie, neurologie, endocrinologie, morfologie etc.), un cod facial al emotiilor si sa puna bazele unui veritabil manual de neuromarketing, Dan Hill pune la indemana cititorilor sai cheia intelegerii emotiilor ca oportunitati de afaceri.
Pornind de la ideea ca motivele profunde ale alegerilor noastre nu sunt cele corecte, rationale, care pot fi sustinute cu argumente (si ca, in corolar, exista o puternica fractura intre rational si emotional, in fiecare din noi, si de care nu suntem constienti), Dan Hill ne indica metodele de a canaliza si echilibra sentimentele pentru a imbunatati eficienta companiei si capacitatea acesteia de a se bucura de succes.
Cum spunea Philip Kotler: "Se stie ca sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul si instrumentele necesare pentru a le surprinde si a le masura semnalele si impactul emotional. Cititi aceasta carte, pentru ca urmatoarea campanie de piata pe care o organizati sa se concretizeze intr-un volum mare de vanzari". Dan Hill este fondatorul si presedintele societatii stiintifice de consultanta Sensory Logic, specializata in dezvoltarea legaturilor dintre senzorial si emotional la nivelul companiilor. Hill s-a specializat in folosirea codului facial (amplu ilustrat cu scheme si fotografii in volumul de fata) pentru evaluarea procesului decizional in testarea opiniei consumatorului.
Dan Hill - "Emotionomics", Editura Publica, Bucuresti, 2009
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro