Clienţii devin creatori la casele de modă celebre
Opţiunea de personalizare a produselor oferită de casele de modă clienţilor nu este ceva nou, dar evoluează şi ea odată cu întreaga industrie a modei. Ultima tendinţă în domeniu este de a lăsa clienţii să-şi pună amprenta creatoare asupra articolului vestimentar sau accesoriului cumpărat, scrie New York Times. Gucci a introdus la magazinul său principal din Milano un serviciu prin care gecile şi sacourile pot fi „înviorate“ cu o pată de culoare după gustul clientului, care poate alege dacă acestea să-i fie pictate manual sau să i se aplice broderii cu diverse modele.
Creatoarea Anya Hindmarch are de ceva vreme o gamă de abţibilduri speciale pentru genţile sale pe care clientele le pot aplica. Opening Ceremony are în magazinul său din cartierul londonez Soho o zonă amenajată special pentru clienţii care vor să-şi personalizeze cămăşi şi geci, urmând a introduce nu peste multă vreme şi posibilitatea pictatului şi brodatului manual al acestor articole.
Nici Jimmy Choo nu se lasă mai prejos, compania lansând o gamă de clipsuri de cristal, nasturi şi brăţări cu care se pot decora pantofii şi poşetele sale în funcţie de preferinţe. Toate casele de modă care au introdus aceste opţiuni îşi motivează decizia prin faptul că astfel le dau clienţilor sentimentul că au ceva deosebit, cum nu mai are nimeni şi îi conving să mai cumpere, iar pentru a-i proteja pe aceştia de efectele unei imaginaţii prea bogate în cazul personalizării le pun la dispoziţie consultanţi ori soluţii de a acoperi elementele adăugate articolelor achiziţionate, aşa cum procedează Jimmy Choo.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro