Cum arată birourile din New York ale companiei L'Oreal - GALERIE FOTO
Când L'Oréal a decis să-şi mute sediul central din SUA, compania de 102,9 milioane de dolari şi-a dorit ca noile birouri să transmită un aer fresh, de „startup”. Anterior, brandul a avut birourile în centrul oraşului, unde au „locuit” timp de 60 de ani. Însă vestul Manhattan-ului, Hudson Yards, pare să fi devenit locul ideal pentru un nou început al companiei de cosmetice, conform Business Insider.
„L'Oréal este o companie veche de 108 de ani, dar cu spiritul unui start-up. Nu ne-am oprit din a ne reinventa şi transforma pe noi înşine, iar pentru noi Hudson Yards reprezintă reinventarea Manhattan-ului”, spune Frédéric Rozé, preşedinte şi CEO al L’Oreal SUA.
Cu excepţia vederii incredibile de 360 de grade a oraşului, noua locaţie are şi alte avantaje majore pentru angajaţi, printre care un salon de unghii, un salon propriu de înfrumuseţare, o cafenea care ocupă un etaj întreg, dar şi o terasă în aer liber, unde angajaţii sunt bineveniţi să lucreze atunci când vremea le permite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro