Gadgeturile purtabile intră în zona de fashion. Ce pregătesc designerii

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 15 octombrie 2016 113 afişări

Gadgeturile purtabile intră în zona de fashion. Ce pregătesc designerii

Gadgeturile purtabile sunt deja o realitate, fiind cumpărate mai ales de împătimiţii unor astfel de articole. Ele atrag însă şi casele de modă, care încearcă să aplice înalta tehnologie la unele dintre creaţiile lor, scrie Financial Times. 

 

Casa Marchesa, spre exemplu, a creat împreună cu IBM o rochie cu leduri aplicate care se colorează în funcţie de comentariile utilizatorilor pe Twitter analizate de sistemul de inteligenţă artificială Watson. Aceasta nu este un produs de masă, dar firmele de tehnologie şi casele de modă sau producătorii de îmbrăcăminte încearcă acum să colaboreze pentru a crea articole care să atragă cât mai mulţi clienţi.  

 

De la firmele din domeniul high-tech, casele de modă învaţă, printre altele, cum se fac cipuri şi baterii subţiri, iar ele la rândul lor îşi învaţă partenerii cum se face un produs în mai multe mărimi ori cum trebuie confecţionat un articol dotat cu ultimele tehnologii ca să reziste la spălat. Ca urmare a acestei colaborări, firmele high-tech află şi cum să creeze produse frumoase, care să atragă clienţii pentru care aspectul este important şi care sunt dispuşi să plătească mai mult pentru ceva care arată bine. 

 

Casa Michael Kors a anunţat recent un parteneriat cu Google, concretizat într-un smartwatch inspirat de modele obişnuite de ceasuri ale sale, care oferă utilizatorilor notificări, hărţi şi posibilitatea de căutare pe internet pe bază de comandă vocală. Google a mai colaborat pentru producerea de ceasuri inteligente cu Fossil sau Tag Heuer.

 

La rândul său, producătorul american de îmbrăcăminte Levi’s se pregăteşte să lanseze în 2017 o geacă high-tech pentru biciclişti care le permite acestora să răspundă la apeluri, să trimită mesaje text apăsând pe mânecă ori să se orienteze cu ajutorul hărţilor Google, partener al firmei pentru acest proiect.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.