Idei de afaceri: Fetiţele care fac bani din cosmetice
O afacere începută la ideea unei fetiţe se promovează de minune cu ajutorul publicului-ţintă de aceeaşi vârstă, scrie Wall Street Journal.
Willagirl, o companie de cosmetice pentru adolescente şi preadolescente, înfiinţată de Christy Prunier, fostă producătoare de la Hollywood, după ce fiica sa de 8 ani s-a plâns că nu găseşte produse adecvate vârstei sale, se promovează cu ajutorul micilor cliente, încurajate să devină reprezentante de vânzări pentru prietenele lor.
Spre deosebire de alte sisteme de vânzări piramidale, Willagirl nu impune reprezentantelor sale de vânzări să cumpere stocuri de produse, ci doar le pune la dispoziţie mostre pentru a le prezenta.
Agentele Willagirl organizează întâlniri cu prietenele la ele acasă, sub supravegherea mamelor, mulţumite că astfel fiicele lor învaţă cum se câştigă banii, primind comision din vânzări şi pentru recrutare de noi agente.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro