Povestea puştoicelor care la 10 şi 11 ani au început o afacere de milioane de dolari în beciul casei cu bani împrumutaţi de la mama lor

Postat la 01 iunie 2018 302 afişări

Două surori au realizat un business numit Da Bomb Bath Fizzers care are venituri de milioane de dolari. Cele două încă nu au absolvit liceul.

Povestea puştoicelor care la 10 şi 11 ani au început o afacere de milioane de dolari în beciul casei cu bani împrumutaţi de la mama lor

Caroline şi Isabel Bercaw au decis în 2013 să-şi facă propriile "bath bombs" (n.r un fel de săpun ce se dizolvă în apă. Astfel de produse sunt utilizate pentru a adăuga uleiui, mirosuri sau culoare apei din cadă). Caroline şi Isabel, 10 şi 11 ani, foloseau astfel de produse, dar nu erau mulţumite de ceea ce se găsea şi credeau că ar putea face altele mai bune.

Au petrecut o vară întreagă experimentând şi realizând astfel de săpunuri. Ingredientele au fost achiziţionate din banii împrumutaţi de la mama lor. Cele două au făcut 150 de "bombe" pentru un târg. Într-o zi le-au vândut pe toate. Cu banii obţinuţi şi-au plătit chiria la târg, au înapoiat banii mamei lor şi au rămas şi cu profit.

Anul următor, au intrat iar la târg şi un reprezentat al unui salon era interesat să vândă produsele fetelor în magazinul său. De atunci au început să trimită mailuri şi către alte magazine care le-ar putea vinde produsele.

Au mai participat şi la alte târguri şi în ianuarie 2016 reprezentanţii lanţului de magazine Target le-au întrebat pe tinere dacă pot produce îndeajuns de multe pentru a le vinde în Target. Ele au răspuns afirmativ şi au mutat business-ul din beci într-un depozit.

Acum, Da Bomb Bath Fizzers are un depozit de aproape 620 mp, are peste 150 de angajaţi şi produc 500.000 de bath bombs în fiecare lună. Acum există peste 20 de tipuri diferite de astfel de produse şi "bombele" se regăsesc în peste 7000 de magazine din toată ţara.

Cele două fete încă merg la şcoală şi după ore se duc la depozit să muncească. Pentru a putea face faţă şi businessului şi şcolii cele două au apelat la ajutorul părinţilor, astfel mama este CEO-ul companiei şi tatăl este CFO-ul.

Caroline şi Isabel Bercaw nu au dezvăluit veniturile companiei spunând doar că este în zona milioanelor de dolari şi că se aşteaptă ca veniturile pe anul acesta să crească cu 500%. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.