Ca de fotbal
Tricourile echipelor de fotbal se vând bine, mulţi suporteri dorind să aibă măcar ceva de la echipa preferată, iar colecţionarii adunând asemenea articole de la diverse cluburi. O atare piaţă nu putea să nu atragă şi companii din domeniul modei, cum ar fi producătorul de articole vestimentare şi accesorii de lux suedez Acne Studios. Acesta a lansat un fals tricou de echipă de fotbal pe care apare numele său la locul destinat sponsorului, un număr şi o emblemă care aduce cu una de club, pe care l-a pus în vânzare cu mare succes pentru aproape 500 de dolari bucata, scrie The Guardian. Acne Studios a mizat, se pare, pe faptul că astăzi fanii sunt mai dispuşi să poarte un astfel de articol de lux pe stradă după ce au apreciat colaborările dintre unele cluburi de fotbal şi companii producătoare de articole sportive şi din domeniul modei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro