Dorinţa de a avea ceva ce nu are toată lumea se manifestă şi în domeniul parfumurilor
Dorinţa de a avea ceva ce nu are toată lumea se manifestă şi în domeniul parfumurilor. Cei care caută ceva deosebit nu vor însă parfumuri care să miroasă ciudat, spun producătorii, ci să aibă note aparte combinate cu unele obişnuite, suficient cât să se distingă de cele folosite de multă lume.
În produsele preferate de aceştia se găsesc, de pildă, note care amintesc de mirosul de bandă adezivă maro ori de smoală, scrie Wall Street Journal. Pe lângă aromele deosebite, şi numele produsului trebuie să fie deosebit, cum ar fi Harvest Mouse de la Zoologist (gândit să evoce rozătoare simpatice şi care combină extract de bere şi fân cu note de muşeţel şi portocală) sau Dead Dinosaur de la Snif, care are ca element aparte mirosul de benzină combinat cu note florale ducând cu gândul la un atelier auto plin de flori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro