Dorinţa de a avea ceva ce nu are toată lumea se manifestă şi în domeniul parfumurilor

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 26 februarie 2023 53 afişări

Dorinţa de a avea ceva ce nu are toată lumea se manifestă şi în domeniul parfumurilor

Dorinţa de a avea ceva ce nu are toată lumea se manifestă şi în domeniul parfumurilor. Cei care caută ceva deosebit nu vor însă parfumuri care să miroasă ciudat, spun producătorii, ci să aibă note aparte combinate cu unele obişnuite, suficient cât să se distingă de cele folosite de multă lume.

În produsele preferate de aceştia se găsesc, de pildă, note care amintesc de mirosul de bandă adezivă maro ori de smoală, scrie Wall Street Journal. Pe lângă aromele deosebite, şi numele produsului trebuie să fie deosebit, cum ar fi Harvest Mouse de la Zoologist (gândit să evoce rozătoare simpatice şi care combină extract de bere şi fân cu note de muşeţel şi portocală) sau Dead Dinosaur de la Snif, care are ca element aparte mirosul de benzină combinat cu note florale ducând cu gândul la un atelier auto plin de flori.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Soarece,
dinozaur,
moda,
parfum

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.